• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Et tynt lag med sne ligger utenfor...det er 0 grader! Noen møter på morgen/formiddagen før det blir en laaang middag på skikkelig italiensk vis. Ha en bedre torsdag!

En riktigt god torsdagsmorgon ifraan IUM.

Sitter och vaentar paa att boerja min foerelaesning i statistik om 14 minuter. Det var kallt i morse, kvicksilvret visade 6 grader. Brrrrrrrr. Faar se om jag hinner upp i bergen en tur under min 4 timmars lunch idag foer att ta lite bilder paa paragliders.

Ha en riktigt fin fortsaettning paa dagen.

God morgen fra Bergen også.
Snøen som kom i går ser ikke ut til å få ligge så lenge. Det snødde godt i gårkveld,- men i løpet av natten har det gått over til regn. -Men det skal komme mer snø i morgen og lørdag.... -Huff ! :wow:

Er hjemme fra jobb i dag. Kona måtte til Haukeland Sykehus med minstemann (19 mnd.) i går. Kraftig lungebetennelse. -Så jeg måtte opp og få elstemann på skolen,- og den mellomste i barnehagen.

Ser det er mye... snø på Finse. Se BT`s kamera.... Det kom et tog også,- eller rettere sagt gikk et tog. Dette må være morgenekspressen fra Bergen til Oslo. :hi2

Attachments

• finse1.jpg
    finse1.jpg
    53.5 KB · Views: 3
Da var nattens militaercharter paa Sea-Tac unnagjort .. da var det bare aa slaa ihjel litt tid til foerste fergen gaar.
Stor aktivitet paa militaersiden .. World har to flighter, og den som overtok gaten etter oss var en iten overraskelse:

N801DE.jpg

Oppholdsvaer og 12 grader, selv midt paa natten ...

Det er vel nå strengt tatt torsdag, men fortsatt litt for tidlig til å starte en ny tråd...anyway, litt bakgunnsmusikk til natt-surfingen er en go'ting, og dermed falt valget først på P4. (Ja, jeg VET at det er Stiv Subsveen som holder på nå - og jeg VAR i ferd med å bytte kanal) Brått hører jeg stemmen til Siv hviske ordet "amerikanske flyspottere" ut av høyttalerne i bakgrunnen, og konsentrasjonen dras omedelbart i retning av radioen. Ja, det var tid for en reprise på hr. Lorentzen's intervju fra Gardermoen. Ikke fikk jeg hørt den originale sendingen for et par dager siden, så det var jo greit at de sendte det i reprise, og jammen fikk ikke Lorentzen eksponert sin røst over riket nok en gang. :smokin

Forøvrig enig i at 737-800 med winglets er hot, men ingenting slår en sexy 757-200. Når den maskinen får winglets kan det nå orgasmiske høyder! :up:

Back