U Utflyttet Ute på tur 20 Sep 2007 #21 En liten offtopic ting, er det vanskelig for noen å finne ut hvem som var crew på en gitt flygning? -A
En liten offtopic ting, er det vanskelig for noen å finne ut hvem som var crew på en gitt flygning? -A
U Utflyttet Ute på tur 20 Sep 2007 #23 Originally posted by LN-MOW Det er ikke lov aa gi ut slik info til passasjerer ... Click to expand... Vet da det veldig godt, det var bare mer halvt retorisk. Jeg regner med at èn av de i kabinen på en av de to segmentene i gpr må det gå gjetord om i hele konsernet.... -A PS: og MOW, jeg har da lest navneskiltet og brent navnet fast i de grå små...
Originally posted by LN-MOW Det er ikke lov aa gi ut slik info til passasjerer ... Click to expand... Vet da det veldig godt, det var bare mer halvt retorisk. Jeg regner med at èn av de i kabinen på en av de to segmentene i gpr må det gå gjetord om i hele konsernet.... -A PS: og MOW, jeg har da lest navneskiltet og brent navnet fast i de grå små...
LCH78 www.lch78.net Medlem 20 Sep 2007 #24 bare å sende skryten til selskapet da.. med henvisning til Navn og flightnr
U Utflyttet Ute på tur 20 Sep 2007 #25 Originally posted by LCH78 bare å sende skryten til selskapet da.. med henvisning til Navn og flightnr Click to expand... Det gjør jeg som oftest når det er servicen det er snakk om. -A
Originally posted by LCH78 bare å sende skryten til selskapet da.. med henvisning til Navn og flightnr Click to expand... Det gjør jeg som oftest når det er servicen det er snakk om. -A