Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter... Dagen satrter med et besøk ho stannlegen - før det blir nok en laaang dag på jobben - avslutter vel i 21.00 tiden. Ble 2 treningsøkter i går - så da slipper jeg i dag. Ha en bedre torsdag!

God morgen fra Tromsø

Begynte dagen med å skrape is fra bilvinduet, det trekker mot kaldere dager og netter..... Idag skal man hente sin nyinnkjøpte eksterne harddisk, slik at laptopen kan reddes. Og der forlot SK4407 Tromsø, med kurs for Oslo gitt.

Ha en strålende dag folkens :nor

Ah, det skal bli ein kort dag i dag. Brann møter Brügge på stadion, så då blir dagen enklare å jobbe seg gjennom. Litt synd med regnet då, -men det er jo i Bergen.....

Gjesp! God torsdag fra Gufseplassen. Ble litt sent i går der jeg satt og forsøkte å få liv i scanneren igen etter et lite opphold. Scanning av bilder gikk greit, men dokumentscanningen (som var det viktigste i går) var helt umulig. Forsøker igjen i dag (når jeg har sendt mor på spa og prinsessen i seng). Er det noen som sitter på den orginale software'n til HP ScanJet 5500c?

Og jammen blir det ikke spottertur til MAN i høst: http://www.gonow.no/no/Articles/Active/Planespotting-i-Manchester/

GO stiller hverken garanti for fint vær eller for kinesiske fraktere...

God torsdag. På jobb etter en flott aften i Vinforeningen, bl.a. masse god Chianti, Sauternes, Recioto, Soave, etc.

Men formen er bra, så det er bare å sette i gang med dagens program....

God morgen fra Lilletorget. Håper på oppholdsvær i dag. Ellers har jeg fra dagens nyheter funnet ut at jeg har sovet i sengen til Norges fjerde rikeste kvinne. :drunk:

Originally posted by CK

Er det noen som sitter på den orginale software'n til HP ScanJet 5500c?

Jeg antar at du har sjekket de som laget printeren HP

:smile2

Mårn mårn!

Da var man hjemme i forblåste og pollenfrie trakter. Dagen i dag er et sammensurium av løse tråder go småting, og ikke minst handling av mat. Ha en bedre morgen! :)

-A

God morgen fra Tananger/Forus,
Her går det unna allerede på jobb. Dagen går med til fulldagsmøte med leverandør av boreriggen i prosjektet.
Det blir en utfordrende dag , men slik skal jo livet være.
Ha en fin dag i og utenfor fedrelandet.
Jeg kjenner lukten av , stearinlys,juleribbe,fyr på peisen,røkelse ,etc.

God morgen. Høsten har definitivt kommet til København. Surt, fuktig og kaldt idag. Blir forelesning og trening som står først på programmet før det blir torsdagsbar og ett par eller flere øl og annen drikke.....tror det er endel av pensum. Ha en fin dag:p

God morgen fra et høst-stemt Kristiansand!

Her blir det kontordag og det er nok å ta fatt i etter 3 dager på reise! Ellers må jeg nok ut å kjøpe bursdagsgave til madammen som fyller år i morgen! Ellers ligger jeg vel dårlig an?!??

BF:cool2

G'morgen! Her i Alpharetta er det 18 grader. Dagen er allerede fullbooket .. skal vaere glad om jeg faar sneket inn litt fotball paa nettradio i ettermiddag ...

God morgen ja.. her i Nord så begynner man ikke på jobb før kl 1500.. i mellomtiden så benytter man tiden til å se på Norge - Ghana (av alle ting) :)

Kan noen av dere som har tilgang til ting rundtom se hvilken gate Noas Ark har boarding på Flesland i dag? Det er flere meterologiske observasjoner her som tilsier vi er ganske nærme boarding for den...

-A

Originally posted by ph-ndr

Kan noen av dere som har tilgang til ting rundtom se hvilken gate Noas Ark har boarding på Flesland i dag? Det er flere meterologiske observasjoner her som tilsier vi er ganske nærme boarding for den...

-A

Regner det? :p Noas Ark boikotter Vestlandet vettu, som alle andre ;)

Glad torsdag! Dagen begynte med et lite kundebesøk hos en lokal kunde i gråværet. Men nå for en time siden ble dagen helt kanon da det kom inn noen esker med leketøy (samples) på nye produkter - dette blir knallbra! :cool:

Morgen!

Sommeren er helt klart tilbake i Chicago. I dag er det meldt naermere 30 grader.. Det var hoest i 2 dager og varmen ble skrudd til A/C raskt igjen ^_^

Snart er det helg!!

Ha en fin dag alle sammen!

Saa har det sakte blitt morgen i vest, med besoek fra Norge (far) staar vi klare til 3 dager nede i Cannon Beach - Oregon Coast, hvor Pelican Spotting erstatter fly for noen dager.....dessverre har Avis lagt inn en Gammel Mann CDP paa min far, og jeg som trodde at Buick var det vaerste fikk en stor overraskele naar de klarete aa komme trekkende med en Politi Bil letter kamuflert som Mercury...det er og blir en Police Interceptor....haaper jeg vinner og at det blir V70 og ikke Pelle Polti bil:p

Det drar seg mot kveld, Alfa'en fikk sin service og EU kontroll i Drøbak. Mens jeg ruslet rundt i Drawback, traff jeg en pensjonert kollega av meg, så det ble en hyggelig lunsj sammen. Hyggelig sted, faktisk.

God kveld, alle sammen!

Back