• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
I går var jeg med på å fly "Helgeland rundt".

Hallo Egil, kan du lage en liten trip report på dette vær så snill. Vi trenger en avveksling fra alle disse "til USA på Bisniss-klasse rapportene" :colgate:

God morgen fra Cleveland. Dagen derpå etter et ganke så imponerende fyrvekeri.
Været ser greit ut. Litt skyet litt unna, men det ser klart ut her vi er. Og de thunderstormene som jeg leste om på weather.com har jeg ikke sett noe til. I dag blir det en ny flytype (ERJ-145) til en ny flyplass (ORD), og det ser også ut til at jeg kan krysse av nok et navn på lista over forummedlemmer jeg har møtt i kveld.

Originally posted by jb1

God morgen!
Regn som vanlig i Brüssel, usedvanlig dårlig sommervær iår, men man kan jo kose seg med godt belgisk øl og blåskjell innendørs også.

Ahh!!! Brüssell! Stikk innom "La Morte Subite" (rett bak Radisson SAS-hotellet) og ta en omelett med Ardennerskinke og et par Grimbergen Blonde for meg,s'il Vous plâit!:smile2

I kveld blir det litt vin og en liten matbit på Baltazars vinbar i godt selskap.Og imorgen lokker ORD med 29 grader og lettskyet?

Originally posted by CK
- og vinter-OL i 2014 skal avholdes i Sotsji (?????) i følge vg.no

Vel - du har god tid til aa finne ut hvor det er! :p

God morgen fra Det Store Veikrysset hvor jeg akkurat har startet ukens andre mandag. Denne er en smule bedre enn den forrige, ettersom den gaar rett til fredag ...

Ble litt sent i gaar kveld .. ble sittende og se paa Brasil-Ecuador i Copa America. Men ettersom fyrverkeriet utenfor gjorde at baade hund og katt ville opp i fanget mitt for ''aa beskytte meg'' hadde det nok ikke blitt saa mye soevn likevel.

Fint vaer - 19 grader og sol - og det ser ut til aa holde seg. Har sluppet unna ekstremvarme hittil i sommer .. idag skal det stoppe paa 31.
Maa det fortsette slik .. 40+ i Atlanta er lite moro .....

er "La Morte Subite" åpen igjen?
Sist jeg var i BRU var den dessverre stengt for ombygging.... Et helt spesielt sted

God Ætmiddag fra Nordvestlandet :)
Her steiker sola skikkelig, og gradometeret forteller om 29 grader i skyggen. Resten av dagen og kvelden skal tilbringes i solveggen med en fersk, ulest Pondus bok. Ha en bedre onsdag, folks :smile2

Originally posted by Desk pilot

I går var jeg med på å fly "Helgeland rundt".

Hallo Egil, kan du lage en liten trip report på dette vær så snill. Vi trenger en avveksling fra alle disse "til USA på Bisniss-klasse rapportene" :colgate:

Skal se om det blir tid til det! Sitter nødig inne i sommervarmen, helga er fullbooket og på mandag er det avreise Oslo (Metallica) og rett på ferie...
Men kanskje en aldri så liten bildemontasje med litt tekst kan ordnes når ferien er over :)

Originally posted by Martin

God morgen fra Cleveland. Dagen derpå etter et ganke så imponerende fyrvekeri.
Været ser greit ut. Litt skyet litt unna, men det ser klart ut her vi er. Og de thunderstormene som jeg leste om på weather.com har jeg ikke sett noe til. I dag blir det en ny flytype (ERJ-145) til en ny flyplass (ORD), og det ser også ut til at jeg kan krysse av nok et navn på lista over forummedlemmer jeg har møtt i kveld.

Og god ettermiddag fra Chicago!

Her i byen var det også litt av et fyrverkeri tilsatt voldsom høy musikk.

I dag ønsker jeg Martin og reisefølget velkommen til byen. De landet 13 minutter sene og står nok og venter på bagasjen nu.

Blir et par pils og litt mat i ettermiddag

Ble både en flyfrokost, en flylunsj og en flymiddag i dag... Bra torsdag!!!

Back