• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Minus 4 grader og veldig mørkt i hovedstaden - men NÅ snur sola!!! Skal nesten ikke jobbe mer i 2006 - blir en julekonsert med Sølvguttene og kunder i kveld - men før det skal jeg bare sørge for at det blir jul. Jul blir det heller ikke uten lunsj på Odonata på FBU med CK og Falcon... Ha en bedre torsdag...3 dager igjen til julaften!

ferie ferie ferie ferie i Chicago!! Fruen har sin siste arbeidsdag for året i morgen. Vi har begge fri til 2. januar!

Har EN julegave igjen, til svigerfar. Den handles på Best Buy i morgen!

God torsdag!

God morgen fra Tananger,
Da er dagen begynt på kontoret. Det blir full innsats slik at det blir tid til litt sluttinnspurt på julehandelen senere idag.
Ha en fin dag , og nyt julestresset.

Nærsnes ligger badet i tåke.Mye rim på bakken gir nesten god,gammel julestemning.Siste dag med standby.Er nesten som fridag å regne.Blir jeg kalt ut,så blir jeg borte i minst tre dager og da ryker BKK-turen julaften.Da blir en annen stakkar kalt ut istedenfor,og det vil nok disponeringen unngå i det lengste.
Ha en fin dag!

Edit: Ja,så snur sola! Bare 6 mnd. igjen,så snur den og går andre veien!:colgate:

Det var sandelig kaldt i Kristiansand i morges. Måtte skrape is på bilen!

Hurra for vintersolverv! I god gammel hedensk tradisjon skal dette feires med biff og rødvin i kveld! Har tatt fri fra jobben i morgen for de siste juleforberedelsene! Julestemningen uteblir liksom litt! Kunne godt hatt litt hvit snø i juledagene, men så kan den godt forsvinne igjen. Men når meteorologene sier 8 til 10 grader, er det vel ikke noen fare for snø!

Ha en bedre dag!

BF:)

God formiddag. Jeg er så glad for at jeg ikke er ute på reise i dag, med stormvarsel langs hele kysten... Her er all snøen borte og det høljer ned i kulingkastene. Riktig ufyselig er det. Men, så lenge man kan sitte inne på kontoret og se ut på elendigheten er det ikke så ille. En fortsatt god dag ønskes til alle dere Forumister.

God dag fra København. Idag skal dagen gå med til pakking, rydding, vasking og litt administrasjon før jeg tar siste flyet hjem ikveld. Ha en fin dag

God morgen fra Gamlebyen (som snart får vikingskipene fra Bygdøy).. Kjøkkenmontøren er i ferd med å gjøre seg ferdig med en benkeplate som er tre uker forsinket. Mens han holder på driver jeg å sjekker mulighetene for en 20-dagerstur til Thailand i mars.. tar gjerne mot tips på billige billetter....

Tåka ligger tildels tjukk i Drammen også, den eneste formen for hvit jul vi har her i byen per dags dato. I dag er siste dag på jobb før jul, men det blir to dager i romjula også før arbeidsåret 2006 er over.

Kvelden og morgendagen blir brukt til å gjøre rent og å pynte til jul, ha en flott julefeiring allesammen!

God morgen ogsaa fra Alpharetta. Her er siste arbeidsdag foer nyttaar i gang. Sitter i godstolen foran peis og juletre med en kopp nytraktet kaffe. Ute er det graatt og trist, muligheter for litt nedboer etterhvert.

I morgen og loerdag blir det rundtur til besteforeldre, men vi maa passe paa aa vaere hjemme i tide til at julenissen finner oss. Minstegutten (10) tror fortsatt paa Nissen og vi ser ingen grunn til aa bryte forventningene .. ^_^

God ettermiddag fra Bodø.
Her er nå all snøen som kom for noen dager siden helt borte. Regner og blåser kraftig i kastene. Lite julestemning her i byen for å si det sånn. Temperaturen ligger på rundt 8 grader. Har SB i morgen og blitt kalt ut allerede. Har innsjekk allerede kl 0415 i morgentidlig. Samme på lørdagsmorgen. Blir nok litt "humpete" i morgentidlig hvis været fortsatt er slik.
Men det er jo det som er gøy :cool:
I går hadde jeg pinnekjøttlag hjemme. Hyggelig men spiste som alltid alt for mye.
Trafikken i Bodø går som normalt i dag

Ahh, så godt å vite at sola har snudd og dagene atter blir lange og lyse, he he!
Håper bare at temperaturen også holder seg og kanskje blir varmere ettersom sola varmer oss. Bra utgangspunkt siden vi har nærmet oss 9 varme i dag, tenke seg til midtvinters i nord-norge...

Flytrafikken har gått normalt og mer eller mindre rute i ettermiddag på Helgelandskysten :)

Ha en fin kveld alle sammen!

Egil

Back