Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fortsatt kaldt i hovedstaden...brr!!! Blir kaffe med storebror når han våkner - så en del møter før det blir middag for Edvardsen gutta... Ha en bedre torsdag - det drar seg mot helg og rakfisk!!!!

God Morgen !
Afdeling Jylland melder om klart vejr solskin og -5,7c kaldt !!!
Gårsdagen blev brugt til at booke en liten chatertur til LPA, bliver
min første tur med SK charter, håber ikke det bliver smågris !
Ha en bedre dag :wink

PS Man U ?, Magen til tegneseriehold :colgate: :lol:

God morgen,

Sitter her på kontoret og ser ut over en himmelblå hovedstad, har til og med fjordutsikt mens jeg browser "Forum". Fin dag til dere alle.

God morgen fra København. Blå himmel, men kaldt idag. Første dagen i år med minusgrader. Har forelesninger i hele dag før jeg skal på en klassefest ikveld, (som må bli litt rolig for min del siden jeg må på jobb imorgen)

nydelig blå himmel skimtes gjennom takvinduene i Asker. Stay tuned for oppdatering av Scanair.no - og en stri strøm av bilder går i retning AirPics.com i løpet av formiddagen

Litt snø i Bergen i dag morges. Men den kan ikke nytes, Norsk Helikopter sin LN-ONN har flydd oss trygt ut for 14. dager på jobb.....og her ute skinner solen.

God Morgen ja.. her i nord så går 5 ukers fri/sykemelding/ferie mot slutten.. kastes ut til ulvene på mandagen men nye regler for håndbagasje *jippi* :)

Ellers så er nu snøen kommet her også, sol er det også (enn så lenge) og litt småkjølig :) Va forresten en tur innover til Tana og Nourgam (ligger i Finland) i går og der va det -20 grader *brrrr*

Wien melder litt sne i luften, og biler med litt hvitt på panseret i dag morges. Det er kaldt men pent vær i det minste. Det skal visst bli litt varmere til uken. Håper det, brrr!

Atlanta melder behagelige 13 varme naa klokken 5.40 .. men i dag skal det slaa om - saa paa samme tid i morgen skal det bli 3 kalde! Vi faar se ....

Haaper paa en rolig dag .. gaarsdagen var av den toeffe sorten.

God ettermiddag fra Bergen. Nydelig vær her også i dag selv om det begynner å bli kaldt. Skal med siste Norwegian-flyet til Oslo i kveld, men det blir spennende å se om helgen blir som planlagt...

Morn fra en frossen og feberfull Bergenser. Eneste lysglimtet i dag er at jeg har endt inn flyttemelding til ny leilighet og skal nå avansere opp fire ganger størrelsen fra i dag.

-A

Back