Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Er mulig ting har endret seg, men sist jeg hørte var han enda ikke PPS, som jeg anser som mer gromt enn Pandion. Og jeg vil uansett alltid ha høyere status enn Farmer på SQ inntil han når Solitaire (TPPS). :D

-A

Originally posted by ph-ndr

Er mulig ting har endret seg, men sist jeg hørte var han enda ikke PPS, som jeg anser som mer gromt enn Pandion. Og jeg vil uansett alltid ha høyere status enn Farmer på SQ inntil han når Solitaire (TPPS). :D

-A
Blæhh..:p Holder meg til Star og EB, men ikke lenge til det er PPS i tillegg...
Men Pandion oppnås visst bare på fløyet SK i lange baner, og det er jo ikke alltid at det passer seg slik. Det skjer vel ikke før det igjen blir bonuspoeng på innlandsreiser i Norge til sommeren.

Originally posted by Farmer

Det skjer vel ikke før det igjen blir bonuspoeng på innlandsreiser i Norge til sommeren.

Det skjer nok ikke til sommeren.... Jeg har noen gode argumenter i mot gjeninnforing, og noen kanskje litt mindre gode argumenter for at man bør gjeninnføre dette (men med litt kreativitet så er det såvidt jeg kan vurdere mulig å bygge en relativt god sak for gjeninnføring - men det er lettere å bygge en sak mot....).:wink

Back