Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og snart ny helg...:spin: Men finværet lar vente på seg - kan se ut som om St. hansbålet blir i peisen... Ha en bedre torsdag...

Replying to Topic 'Glad torsdag morgen'

glad torsdag. Nuvel, EB, det ser ikke så ille ut. Her i Sandvika har solen brutt gjennom skydekket, og det spørs om ikke det blir utelunch i dag...:nor

God Morgen , også her i Cannes ligger det ann til både frokost & lunch ute. :)

Originally posted by P.A. VIKING

Det är ju kallt! :p

God morgen ja fra Tårntoppen...

Sukk, da var 6 deilige fridager atter en gang over, og pliktene kaller...I tillegg har jeg jo blakket meg denne uka på "ny" bil, så det er vel bare å sette igang og finne noe ledige overtidsvakter også :)

Ha en strålende dag alle!

:devot:
:nor

Glad torsdag morgen! Gråvær over Drammen, men ihvertfall 15 grader hjelper godt på. Det er neppe noen utelunsj i dag, men det kan fort bli en liten sykkeltur i kveld.

Ellers har Drammen fått Alfa Romeo-forhandler igjen i går. Nå er skal de selges side om side med Opel, noe som ikke er helt unaturlig med tanke på at de faktisk deler dieselmotorer.

ENGM RAMP: Gratulerer og hva ble det?

Her i sør høljer regnet ned! Høsten kom visst tidlig i år:wow:

Men i morgen melder de solskinn! Og da er det St Hans. Men det spiller ingen rolle, for jeg jobber dagen, og madammen kvelden, så da blir det dårlig med St Hans aktivitet.

Men sånn er det av og til! :baeh

BF:jumpin

Trety...

Der jeg bor nytter'eke med Volvo eller lignende, med mindre jeg kjøper de DYRE utgavene med AWD merkene bakpå ;)

Derfor ble det en SLIK en:

EN SPOTTERBIL TIL OG MED :up:

Attachments

• patrolen.jpg
    patrolen.jpg
    153.5 KB · Views: 5

Grattis med ny bil ENGM RAMP og grattis til Trety med bra bilbutikk i nærmiljøet...;)

ENGM RAMP: Nå også kjent som Skogens Konge
:lol

God formiddag fra en regntung FBU

Antibeotikaen sitter godt i kroppen og sen-tidligvakt kombinasjonen var noe tyngre å svelge i dag en på lenge. Men det går jo :)

Skal hente ny laptop idag :D

Ellers skjer det egentlig absolutt nada.

Kos dere folkens :)

Det var litt av ei kjerre, ENGM RAMP! Bare husk at når du kjører deg fast med en Patrol, må du ha et stykke over gjennomsnittlig effektivt landbruksmaskineri for å komme løs (4x4 betyr bare at du kjører deg fast på helt utilgjengelige steder :)).

Siste dag av standby-perioden og jeg kan praktisk talt ikke brukes til noe annet enn en dagstur som ikke finnes på A340.Testflyginger er det andre som tar seg av.Så det blir praktisk talt en fridag.Bra!:hi2

I dag har man lagt et egg. En levrandør har byttet software på sin website og endret sorteringsrekkefølge på leveringsadresser. Min standard-addresse ble byttet med min mors postkasse på landet nedi Hardanger. Den postkassen var ikke stor nok til 2 koli på 32 kilo hver... nå blir det kjøretur.

-A

her i nord er det sol og blå himmel.. endelig, etter et par dager med regn, regn, regn og regn.. par timer igjen nå så settes kursen mot Tromsø og deretter videre nedover til Bardufoss.. Får håpe på fint vær sånn at ny kameraet før "kjørt seg" litt under flyshowet :)

God morgen fra Tromsø!

Lenge siden sist jeg har postet noe på forumet, men i dag kom den gode, gamle feelingen tilbake:D

HEr er det grått, og sannsynlighet for regn..

Dagen skal brukes til å vaske hos min mormor, samt å drikke øl i kveld:P

Ha en fin dag!

Lettskyet pent i Gulfport. Klokken ni gaar flyet hjem, og det betyr at jeg i beste fall faar se siste halvpart av annen omgang av USA-Ghana paa en bar paa Hartsfield ...

Noen faa timer hjemme, saa kjoerer jeg til Augusta hvor jeg skal jobbe nok en charter i morgen tidlig. Deretter blir det High School reunion for fruen samme sted loerdag - to fluer i en smekk!

Originally posted by Savipix

Originally posted by P.A. VIKING

Det är ju kallt! :p

Well varmt nok , og nå må det vel ha blitt varmt nok for deg også ? , her er det i alle fallskyfritt og Pilsføre.

DA går jeg snart på avsltunigen min hvor jeg er konfransier:D Da er jeg ferdig med 10 årskole:D:biggrin :thumbup

I dag har jeg bare øvd og øvd....

Ha en fortsatt god torsdag... I morra er det sommerferie:D:biggrin

Back