Glad torsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Klar for fly&frokost på Radisson Blu Oslo Airport klokken 06:00 før retur til kontoret en times tid senere. Italiensk lunsj på Bella Bambina litt senere i dag. Ha en fin torsdag du også:-)

God morgen fra Sandefjord. Jeg har fri i dag, og planen er en tur til Oslo. Og også en liten stopp på Fornebu for å hilse på noen kolleger på kontoret der.
Ellers venter jeg mest på kvelden: Skal på lanseringsfest på Bar Tjuvholmen. Anledningen er ny importør av MV Agusta (motorsykkel), med påfølgende presentasjon av syklene. Bør vel ha håndjern på, med hendene på ryggen, for å være sikker på å ikke skrive under på noe ;)

God dag alle sammen!

Mornings. Kan melde om -7,5 her på Sandaker i det jeg gjør meg klar til å dra på jobb. Har meldt meg på intervall hardøkter på ski i kveld, så får se hvordan det blir. Ha en fin dag

God morgen

Kristiansand melder om -1, ett og annet snøfnugg i luften.
Ingen spesielle planer idag annet en å plukke opp folk på flyplassen.

Ha en super torsdag!

God morgen fra Forus!

Litt av hvert på tapetet i dag og, men stor sannsynlighet for at det blir sen dag/kveld i dag før man kan si seg ferdig. I kveld blir det nok til å måtte pakke kofferten og hive oppi varme kør til en forandring siden kursen settes mot Oslo på fredag.

Ha en fin en forumister! :)

God ettermiddag fra arbeiderstrøket i Bodøs østkant!

Fortsatt sol ute, og i dag tror jeg at Roy Bjarne skal pakkes med i uniformsjakka. Nordover i ettermiddag, med småglatte veger og en god del elg. Spotta tre stk bare i går, hvorav en hadde meget god tid der han spankulerte over veien rett foran bussen! Så lenge de ikke havner i fronten på doningen, er jeg fornøyd. Nuvel...

Ha en fabelaktig dag, folks!

God morgen/dag fra Oslos beste sørkant (Akersgaten 13).

Sitter og leser på dubaiguiden og gleder meg til i morgen da jeg setter meg ombord på DY5002 kl 1450 på min første tur til østen :)

Back