Originally posted by LN-FHU
God formiddag fra Tromsø
Her er vi spart for den verste vinden , men det er k-k-kaaaaldt *HUTRE*. Skikkelig sur Balsfjordvind blandet med -6,3 kalde gjør det til en kald fornøyelse å være ute.Heldigvis er jeg inne........
Ha en fin torsdag :nor
Originally posted by SK384
Originally posted by LN-FHU
God formiddag fra Tromsø
Her er vi spart for den verste vinden , men det er k-k-kaaaaldt *HUTRE*. Skikkelig sur Balsfjordvind blandet med -6,3 kalde gjør det til en kald fornøyelse å være ute.Heldigvis er jeg inne........
Ha en fin torsdag :nor
Du må ikke klage på at det er kaldt når det er -6,3 grader og vind.Vi har -19 og skikkelig sur vind. Svært sjelden det blåser så mye når det er så kaldt som nå. Hverken vinden eller kulden i seg selv er så ille, men kombinasjonen av vind og -19 er virkelig ille.
Originally posted by TilHimmels
Originally posted by LCH
God (tiiiiiidlig) morgen fra Grand Forks, har fortsatt ikke klart å pelle meg i seng, har ikke forelesning før ett i morgen. Her er det blitt kaldere, etter en rekordvarm januar, men vi er fortsatt ikke nede i de ekstremet lave temperaturene vi ble "lovt". I kveld ble forresten Spring Break tur til Jamaica bestilt.
Når er springbreak?? Skal snart til Jamaica selv.. Hadde egentlig vært fint om min tur ikke finner sted samtidig som Spring break.....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.