• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag fra Selbu

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Selbusjøen. Klar for en ny møtedag med mange spennende samarbeidspartnere. I ettermiddag går ferden videre til ukjent destinasjon - blåtur i noen dager. Ha en fin torsdag du også.

God morgen fra Gardermoen! Skal videre til London.
Tidligfly er ikke mitt sterkeste punk men klarte å sove meg frem til OSL i alle fall.

Morn fra Bergen.

Våknet av en intens regnbyge som hamrer på soveromsvinduet. Slikt er ikke vanlig på disse trakter [emoji851]

Har ingenting på agendaen i dag så blir nok liggende i sengen og slumre litt utover formiddagen før eg står opp for å ta power-nap på sofaen isteden. Ikke vær til å gå ut.

Slumrende hilsener fra vest

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra rute L1. Endel ting jeg har utsatt ser ut som treffer meg nå. Dessuten må jeg en tur innom gamle leiligheten for en siste finpuss før overlevering i morgen. Ha en fin dag

God morgen fra toget til kontoret. Får litt gjester til produkttrening på morran i dag.

Gleder meg åndssvakt til helgen. 2 fridager helt hjemme liksom. Lør pluss søn. Forrige gang var i midten av August. Neste gang blir i siste halvdel av oktober.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God lunsj fra det sørlandske!
Her har vi hatt både sol og regn i dag. 10 grader ute da jeg kjørte til jobb kom som en overraskelse. Angret på at jeg ikke tok jakke....

Nuvel! Lunsjen er svelget ned og har et par timer igjen før jeg tar helg. Widerøe skal flakse meg til Københavnstrup i ettermiddag og i morgen blir det nok en meget god dag i Kongens by. Med både smørrebrød, prøvesmakinger for en større matprodusent og en hyggelig kveld i godt lag. Eneste jeg gruer meg til er returen på lørdag, for da er vel formen deretter.....

Nuvel! Hæppi torsday kosmonauter....

God dag fra Eurostars Cascais. Morgenbad og sen frokost unnagjort. Fint hotell med freshe, men litt små rom. Flott utsikt fra balkongen ut mot Atlanterhavet. Frokosten klart godkjent da det er mulig å bestille «eggs any style», det finnes spekeskinke, frekke oster, masse fantastisk portugisisk bakeverk, ferskpresset appelsinjuice og espresso. Basseng ut mot veien er vel det eneste som trekker ned, også er det 20 min å gå til sentrum da.

Gårsdagen ble brukt til dagstur til Ericeira, mest kjent som det beste surfestedet i området. Ligger litt lenger nord og rett ut mot havet. Temperaturen sank faktisk med nesten 10 grader de siste kilometerne ut mot Ericeira. Men hyggelig liten by med masse spisesteder og sikkert bra natteliv også da klientellet der så ut til å være ganske ungt. I dag har vi planlagt en liten tur til Sintra. Strålende torsdag ønskes[emoji3]

2a8305b60b9420bad88d9237d75e2388.jpg

God ettermiddag fra Bergen. Her har en tilbrakt en god del timer i by’n. Det ble lunsj, handling av litt klær og ikke minst PARAPLY. Fikk også lesket meg med it par øl, dog med god margin til nattevakten i natt. Men først skal vi se om det er mulig å få en liten cowboy-strekk.
I morgen tidlig blir det grøt på BGO i den luksuriøse tre-krakk bula te bolaget, før turen går til SVG for to uker fri.
Ha en fin fin aften.

....og der roeyk planen (den gode) om en uke + helg hjemme, paa vei til Cupertinio med min faste Offentlig Transport 737-900....hjem igjen i morgen saa haaper paa en helg hjemme - vel ned igjen soendag ettermiddag.....ha en bedre torsdag

Det kunne vært verre. Du kunne ha fløyet United. :p

Snart kvelden her - blir middag med fruen på vår lokale greske restaurant. Ikke helt min favoritt, men de har en djevelsk god creme brulee...

Rrrrrgh... uglosaurusen gjemte seg under dyna, og spratt og og skremte meg såååå sinnsykt når jeg la meg at jeg måtte ha en slurk vin.

KVINNFOLK OG TOMFLASKER...

Back