Fikk melding fra Flyr om kansellert hjemreise fra EDI og guttetur i juli.
Hei fra Knausen. Hamsterhjulet snurrer fremdeles i forteste laget men man er fattet.. Dragen og arving #2 skal kjøres til OSL hvor sete 2E og 2F på SK907 venter dem. Så er det tre møter og kun en tennis-hent og en fotball-hent i kveld.
Sofaen i morgen kveld blir episk.
Bare kansellering, og ingen ombooking? Fikk selv mail fra de i går kveld om at min hjemreise fra Stockholm som skulle vært på en fredag, ble flyttet til søndag. Småfunderer litt på hva jeg skal finne på, men ender nok opp med å kansellere hele greia. Er noen ikke-fleksible togbilletter der som gjør det knotete å evt. flytte turen, og to ekstra netter... Vel, det koster litt mer enn jeg føler for å bruke.
God morgen fra Kongsberg Sykehus. Her er dagens første målinger unnagjort. Første dose med antibiotika er også inntatt. De skal ta en MR nå 0830. Det er mest for å være på sikre siden. Det er ikke noe mistanke om at det er noe alvorlig galt. MR skulle vært tatt i går og planen var lagt for det. Men de hadde glemt en liten vesentlig ting og det var å informere pasienten. MR av lever skal tas fartende og siden jeg ikke visste noe spiste jeg meg en god frokost. Dermed ble det utsatt til i dag. Det har i det hele tatt vært mye rot og tull under oppholdet denne gang. Kontrastene til Riksen er enorme. Der opplever en aldri slikt surr som en opplever her. Forhåpentligvis blir det hjemreise i morgen.
Hei, kjenner dere Gol Linhas Aereas Intelligentes? Luftlinjene deres er kanskje intelligente, men websiden deres for billettkjøp er på motsatt ende av skalaen. Her er det brasiliansk byråkrati som har vært rettesnoren. Og alle som har vært borte i offentlige papirmøller i Brasil, vet at det er slett ingen spøk. Unødvendig informasjon skal fylles inn, samme informasjon skal fylles inn flere steder og websidene har det med å oppdatere seg under innlegging av data, slik at man må gå tilbake og legge inn informasjonen på nytt. På et tidspunkt ga jeg opp og sjekket ut Latam og Azul. Og Azul har jo en SUPER-intelligent webside, som funker kjapt og enkelt og som frister til billettkjøp. Men de hadde dessverre ingen flygninger som passet inn i reiseruta! Så da var det tilbake til Gol. Etter to dager fikk jeg endelig booket billettene i går kveld.
Så. Det var dagens rant. Men flyturen blir sikkert bra. Har gode erfaringen som passasjer på flygningene deres. Ha en god dag alle dere som slipper å kjøpe billetter hos Gol.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.