God morgen fra Erzscheidergården. 13 timer på veiene i Østerdalen og Gudbrandsdalen i går...greit å holde seg her på Røros i fag frem til Widerøe flyr meg hjem til middag. Ha en topp torsdag.
God morgen fra Hvalstad. I rute til å rekke barnehagens åpning i dag også. Og selv om det er lite flyvning i dag også, kan andre late som de gjør det. Ha en fin dag
Morn fra et sted på vei til L1, eneste flyrelaterte i dag blir vel å sjekke inn til morgendagens flyreise med svensk propell til ARN.
Innen den tid mener nok arbeidsgiver at jeg burde jobbe litt
Hadde forøvrig vært kjekt om Vy kunne begynt med doble togsett på L1 igjen, men de togene var visst levert til et annet firma for vedlikehold
Dagen skal fylles med kvalitetskontroll. Siden dette er runde 3 etter at jeg 2 ganger tidligere har gitt tilbakemelding på tilstanden, er det ikke mye håp at gjengen har klart å levere noe som er bra nok i denne runden heller.
Kanskje jeg skal lage papirfly av hele blekka? Da får arkene seg et midlertidig løft.
God morgen fra Hvalstad. I rute til å rekke barnehagens åpning i dag også. Og selv om det er lite flyvning i dag også, kan andre late som de gjør det. Ha en fin dag
Full fart på kontoret og litt sigen etter en tøff svømmeøkt på morgenkvisten med en lett pinot noir bakrus - i dag var det ikke lystbetont og sliter med det ukentlige målet på 10.000m.
I dag er det NOK en skoleavslutning og det er full "juni-strid" som de kalte det i DN.
Actionen i gulfen setter jo et preg på dagen og nettavisene får litt bein å gå på.