• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Nespresso pg nyheter og dermed var man tilbake i arbeidslivet igjen. Hjemturen med SmartLynx for Norwegian ble en behagelig og hyggelig opplevelse. Nå skla innboksen tømmes og det skal bli godt å ikke gå like mye som de forrige dagene. Ha en topp torsdag du også.

Ja! Glad torsdag fra L21 til Oslo :)
Blir spennende å se hvordan dagen blir værmessig.
Ha en fin dag :)

God morgen fra Flytoget. En liten tur til OSL for møter i Air Cargo Forum. Blir spennende å høre hvordan man opplever at ståa er i resten av bransjen.

Ønsker alle en flott dag!

Mornings fra L1. Kone og et barn stikker i forveien til fjells i dag, dog var det en liten strek i regningen at de lar minstemann være igjen, da jeg hadde sett for meg en dag alene. Ja ja, vi får komme etter i morgen. Ha en fin dag

Hei fra kontoret.. Driver med litt frem og tilbake booking av hotell/restauranter og fly.. Dette viruset gjør de nærmeste turene litt usikre og merker at jeg har litt mer interresse for disse nyhetene nå.

God ettermiddag fra Koh Chang. Her nytes det late dager og været er nydelig, heldigvis er det litt sval sjøbris. Og at det er en god stund til hjemreise gjør tilværelsen bare enda bedre.
Ha en nydelig torsdag :)

God glad formiddag fra Oslo Lufthavn, tar en tur med CRJ900 opp til Trøndelag om ikke lenge. Ned igjen neste uke med 737-700 så er det bare litt over en måned til jeg får utforsket Røros med hjelp av AirLeap og Saab 340. Ha en super dag

God torsdag fra M/S Stena Saga og et sted i Skagerak. Aldeles nydelige seilingsforhold med sol og lite bølger. Hadde det ikke vært for en svak motordur hadde jeg ikke visst at jeg er på en båt. Vant quizen ombord i går kveld og premien er jo en ny tur så kan ikke klage på det.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

G’moorgen! Frokost overstått, kaffekopp nummer to nærmer seg og bikkjene har vært ute (såvidt).

Fruen har hjemmekontor i dag, så da er det bare å gjemme seg i den andre enden av huset.

Nevnte jeg at det regner i dag?

God morgen fra kontoret på Rykking med oversikt over skibakker og slaombakker - nå med nysnø - er det ikke flott med kuldegrader og snø i bybilde - ha en flott torsdag videre,
Jan

God morgen fra kontoret på Rykking med oversikt over skibakker og slaombakker - nå med nysnø - er det ikke flott med kuldegrader og snø i bybilde - ha en flott torsdag videre,
Jan
Siden du bor på Grorud og jobber på Rykkinn, så foreslår jeg at vi bytter jobb.
Mvh en som bor på Kolsås og jobber på Grorud :spin

God morgen fra "herlige" Flowsuites WTC i Mexico City. I dag funket kaffetrakteren, så det er jo et solid pluss. Men kjenner jeg virkelig intenst lengter etter et varmt måltid. Det har vært møter og jobb fra morgen til kveld siden jeg kom hit, og selv om kontaktene mine hadde leid inn kokk for anledningen er man rimelig lei etter 2,5 døgn på utelukkende baguetter og snitter.

Heldigvis har jeg lang mellomlanding i Dallas i kveld. Det skal vel mye til at de ikke hoster opp litt god varm "flesk&duppe" der?

Apropos Wuhan shake... Det har ikke helt nådd frem hit enda. Det er relativt intenst hilse-mønster her, sånn fra et Norsk perspektiv. Hver eneste forbaska fyr man møter skal shake hands, så klemme skulder mot skulder og klappe på hverandre før det skal shakes hands på nytt. "I'm havin´whatever he's havin´".

Men et spennende opphold nevertheless.

Hjemme har storsmurfen blitt forkjøla så nå satser jeg bare på at ikke jeg begynner å hoste underveis i alle flightene mine over de neste dagene. Rimelig uklar for 14 dager internering i f.eks Des Moines. Eller hvor som helst.

84b72482aab688cf21b5b289d4145f25.jpg

Ha en fjong dag, hilsen onkel reisende Mac og elefanten

Lenge siden jeg har sette en hilsen fra Elefanten :)
Hvordan har han det på alle de flyene?
Og han har vel ikke begynt å hoste :)

Han har det så fint atte. Han blir kun syk når han ser andre er syke og dermed blir redd for å miste deler av oppmerksomheten. Så ingen hosting før ett jeg hoster. Det er perfekt korrelert.

God kveld fra SilverKris-loungen på LHR. Endelig ferie! Første leg var med SK Plus i EI-registrert 320neo. Videre snart med SQ 77W i C. Blir første longhaul med SQ i C. Har nettopp fått en dusj og et par drinker, så nå begynne ting å bli på stell. Ha en lun aften forumister[emoji3]

2604e627c1312cdce4a945c79c1771ae.jpg

Back