Glad torsdag fra Helsingborg

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra V Hotel i Helsingborg. Nå klar for bursdagsfrokost etter en 50 minutters powerwalk i regnet. Siden mannen min elsker bakverk så er det bestilt stopp på alle danske konditorier som vi passerer langs Strandvejen til København i formiddag. Har du bursdag så har du bursdag.

God torsdag fra L1. Til kontoret for en innsats, inkludert en løpetur innlagt i lunsjen. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Dagen starter med litt blodprøver på sykehuset. Det blir litt spennende om verdiene har ned som ønsket eller om de fremdeles er for høye. Vi får se. Ellers blir det en undervisningsøkt på et videreutdanningskurs for lærere på slutten av dagen i dag. Formiddagen skal brukes til litt møter og forberedelser.

God dag fra tbanens linje 3 hvor jeg nesten skal helt til endestoppet på vestsiden. Skal være tentamensvakt for en videregående skole borti høgget der. Får i det minste god tid til å scrolle nettet på veien og lese dagens Klassekampen

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fea solskinnet som sikkert snart erstattes av regn. Så noe tåke i nærheten også. Skal jobbes også forberedes litt bursdag i morgen.

Veldig god morgen fra Bergen Børs!!

Snakket med Gunilla nå og det ble faktisk First på returen fra Washington også med deilige 1 og en halv time på First Class Terminal!

Og turen til var nå gjort om så vi slapp 45 minutter i WAS men har nå OSL-MUC-FRA med 1.5 timer FCL på MUC og 1.5 timer på FCT på FRA.

Men ille nok med det.. vi flyr en en speller nye LH787 på biz fra MIC til FRA..

Jeg dævver!! Spennende å se om dette er nok til å pappa-imponere tenåringen.

Snakket med Gunilla nå og det ble faktisk First på returen fra Washington også med deilige 1 og en halv time på First Class Terminal!

Og turen til var nå gjort om så vi slapp 45 minutter i WAS men har nå OSL-MUC-FRA med 1.5 timer FCL på MUC og 1.5 timer på FCT på FRA.

Tripreport er bestilt. :) selv om det neppe er store servicen på Muc-Fra.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Stavanger.
Her er hele dagen viet til video møter så en skal bli rimelig ør i toppen ut på eftan.
Ellers lite nytt å melde.
Ha en fin fin torsdag :)

Bare ringte du og spurte, eller så du noe sted at det kunne være ledige F-Seter?

God formiddag fra Haugesund.
Deilig fridag, surt og kald ute, varmt inne, kaffe i koppen, ingenting som står på.

Hau hau .. Ser ut som sommeren bråvåknet, så ingen topplue på toppturen i dag.

Ble bråtravelt på jobb i går, og det blir en del followup i dag. Mye rart ute og reiser for tiden ..

God ettermiddag fra Forus,
Nok en god dag i prosjektet her over i sørvest , dagen har for få timer til alt som skal gjøres.
I ettermiddag / kveld skal det jobbes på DC-6ern i museet. Planen er å ha den klar til å slippe publikum inn når vi åpner 6.mai.
Ha en fin dag

Nå var det likefør det ble et Michael Douglas-moment her. Meny skulle ha 3kr ekstra siden jeg trengte 8 og ikke 7 poser etter å ha handlet for 2500kr. Håper alle ledere i Norgesgruppen har bestilt drømmeferie i påsken og at de får akutt diare på flyet. :stir:stir

God morgen fra Montreal. Her har jeg sittet og hjemmekontorert noen timer før jeg rusler bort for å se på messeområdet vårt. Det skal settes opp i dag, men vår (etter hvert) sagnomsuste lokale representant bedriver ninjatriks og kommer et døgn forsinket. Sånn circa. Det gjør han i og for seg hver eneste j***a gang, men det er alltid kreative nye unnskyldninger. :)

Kan risikere å bli en lang kveld med set up av messestand i dag.

Ha en fin en

Beklager.. dette ble litt vel mye skrivefeil - selv for meg. Her er litt rettelser:

Og turen til var nå gjort om så vi slapp 45 minutter i FRA men har nå OSL-MUC-FRA med 1.5 timer FCL på MUC og 1.5 timer på FCT på FRA.

Men ikke nok med det.. vi flyr en en speller nye LH787 på biz fra MUC til FRA..

Jeg har faktisk fått tilbud på briller, men Dragen og jeg er veldig uenige om utseendet. Hun er ikke så begeistret for de Jeff Dahmer variantene jeg først skulle bestille.

Jeg har faktisk fått tilbud på briller, men Dragen og jeg er veldig uenige om utseendet. Hun er ikke så begeistret for de Jeff Dahmer variantene jeg først skulle bestille.

Sats på Elton John istedet. Elegant. ;)

Og da kom Skatteoppgjøret også. Skatteetaten skylder meg fortsatt nesten syvtusen kroner, men får vel aldri noen glede av de ....

Back