Glad torsdag fra Bologna

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra en ny favoritt….Bologna. Arkitektur, kultur, historie…og ikke minst maten. Bologna hadde allerede i 1088 et universitet…verdens eldste universitet - da bodde vel vi i nord fortsatt i huler.

Nå ut på morgentur - colazione på et av byens utrolig mange spisesteder. I etter middag skal vi sjekke inn og pakke for morgendagens Air Dolomiti og Lufthansa flyvninger hjem til Norge. Men rekker nok en is eller fem før den tid:-)

Mornings fra et solfylt Asker. Rekker definitivt en espresso før barnehagelevering. Ut å spise pizza med barna i kveld, dessuten må det både løpes og pakkes.

Morn fra Tønsberg. Blir å toge inn til Drammen for lunch med kommende kollegaer. Siden jeg lever på dagpenger så tenker jeg at det blir sykkelen hjem igjen for å spare litt kronasjer

God torsdag fra Turtagrø. I motsetning til i går får jeg nå testet frokostbuffeten. Så får jeg se hvordan den er. Gårdagens tre retters middag gikk nå ned på høykant, selv om jeg ikke kom opp på toppen ble likevel en god del høydemeter gått opp til det berømte bandet og litt over der. Jeg kunne ikke skjønne vi hadde gått så mange høydemeter før vi var på vei ned igjen. Får finne ut av disse krampene, for har jo fått det i hvile og.

Uansett kl 1015 skal Skyss frakte meg til Lom og Innlandstrafikk videre derfra til Gjendesheim og Gjendebu med båt. Jeg føler jeg må nesten besøke når jeg er i området, så tar jeg Valdresekspressen hjem i morgen kveld. Så får vær og føre evt bestemme tur i morgen, ihvertfall blir det nok mindre ambisiøst enn gårsdagens forsøk.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra SVG. Her har en allerede vert innom gamlekontoret for kaffeslabberas før jeg kom hit. WF står for transport til Bergen hvor opphavet skal besøkes før jobb i kveld.
Ha en fin fin torsdag :)

Hepp fra skråningen. Her blir det vel mye copy/paste fra gårsdagen - og det er jo ganske lovende.

i går så jeg på Mentours episode om BA742 en som fikk masse aske i fønerne.. For en sak - og så herlige engelske piloter virker (når de er edru).

Last edited:
Hepp fra skråningen. Her blir det vel mye copy/paste fra gårsdagen - og det er jo ganske lovende.

i går så jeg på Mentours episode om BA742 en som fikk masse aske i fønerne.. For en sak - og så herlige engelske piloter virker (når de er edru).

BA009? Det var vel erfaringene fra den episoden som førte til at alt ble satt på bakken i 2011?

Morn fra Tønsberg. Blir å toge inn til Drammen for lunch med kommende kollegaer. Siden jeg lever på dagpenger så tenker jeg at det blir sykkelen hjem igjen for å spare litt kronasjer

Nesten samme program jeg hadde i går, minus Drammen og tog.... ;) Plutselig dukket det en ny jobb opp, takker kulla for tjenesten og velger å ta hoppet inn tilbake i arbeitslivet litt tidligere enn planlagt. Å sitte hjemme og få 0kr på konto i noen mnd var en litt ekkel følelse, og utrolig nok hjalp jobbvarselet til stepstone :D

God torsdag fra Parkveien. Fortsatt et par uker til ferie, men det er helt greit. Men må forsøke å dra litt tidligere i dag for å nyte finværet. Vært mye sosialt de siste dagene og i morgen er det på'an igjen så i dag blir det trening og salat.

Hu og hei .. Oppe i otta som vanlig.

En tur på det lokale trimsenteret minnet meg på en ting - hvor forbaska kjedelig det er å gå på disse jævla tredemøllene. Bedre å traske utendørs .. Men sommerstid her må man passe seg litt. 38 i går, neppe noe særlig bedre i dag.

Vi flommer over med lokalproduserte vannmeloner og ferskner. Bedre enn is. ;)

God ettermiddag fra SVG. Hjemover etter jobbreise. Overnatting på Sola Strandhotell, fantastisk med vindstille og 27 grader. Det har jeg aldri opplevd på denne kanten av landet. Hektisk i dag, men rakk et par timer på Gladmat-festivalen. Nå er det hjemreise med DY. Og ja, jeg har spist is[emoji41]

41222fc4b5bfc088e2820f712a833036.jpg

God eftermiddag fra Lima en Perú. Her er det godt nok vinter i følge årstiden, men det er 25+ her i udkanten af byen, så det er dejligt. hav en dejlig aften hjemme i det Skandinaviske.

Back