Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner inn på kjøkkenbordet og kaffe, forum og NRK P1 er dagens første selskap. Kontorering blir litt på Ris og litt på Kolbotn i dag…litt er vel egentlig stikkordet for jobbing i juli:-) Ha en fin tirsdag - husk at du aldri angrer på en is:-)

Glad tirsdag fra Gate G6 på OSL. Satser på at dagens SAS flight blir mer effektiv enn hjem fra NCE på søndag, hvor de sjekket inn 151 pax på en A319 og ikke oppdaget feilen før 130stk satt ombord.

Nå starter nemlig årets guttetur. Vi samler på øyer i Nord Atlanteren og Grønland står for tur. Meg, Kompis T, Elefanten og gutta er klare for første leg.

Dette blir ren magi!

Ha en fjong tirsdag

Jetlag så det holder. Dårlig søvn i natt. Konemor har bursdag i dag som skal feires. Ellers ingenting på agendaen. I morgen skal vi forflytte oss til Samui.

Mornings fra Vrgada. Etter morgenkaffen får jeg få eldste arving til å sette meg av i land, så jeg også her kan få en løpetur. Også seiler vi videre på et eller annet tidspunkt. Ha en fin dag.

2a25aab660597274b9beb7a740462d56.jpg

God morgen fra Stavanger. Etter dager med regn på disse kanter, er solen kommet på visitt.
Et par kjøreoppdrag står for tur, ut over det blir det litt grisling i hagen.
Ha en nydelig tirsdag :)

God morgen fra Majorstuen. Snart avreise til kontroet for et par møter. Ellers stille og rolig. Pizza og løpetur i kveld og tre dager til ferie. Ha en bra tirsdag.

God morgen fra Kongsberg.

Fint vær her i dag, men i morgen blir det visst i et skikkelig grisevær (i den grad en kan feste lit til yr da.) Ikke så mye planer for dagen, bortsett fra å jobbe litt med søknaden som jeg skal vurdere og litt huslige plikter. I kveld blir det bridgespilling igjen.

God morgen fra bortekontoret. Her er det stille og rolig i landskapet, fem stykker mot normalt 12. Kun ett kort møte i dag, men det skal bookes et par jobbreiser i august. Ellers jobbes det sakte, men sikkert gjennom uleste mailer og ugjorte oppgaver. Finvær i dag, så får ta med madammen ut på litt i utendørs bespisning i kveld. Og så er det en viss fotballkamp… Ha en finfin tirsdag[emoji846]

God Tisdag från Göteborg,

Någonting så ovanligt som sol idag. Hemmakontor och mellan alla teamsmöten är det en del trädetaljer till båten som skall få ett nytt lager olja ute på balkongen.

Ha en flott dag allesammans.

Hei fra Sandnes. Fjorten dager siden jeg ble syk. Jommen sa jeg sommer. Heldigvis ikke noe ferie som har gått i vasken her så det er vel et lite lyspunkt. Absolutt på bedringens vei her, men ting tar visst tid når kroppen har blitt herja med. Sliter fortsatt med en liten kul på leggen som har blitt mindre… men stående ordre er fortsatt å ligge med foten høyt. Og DET er kjedelig på fjortende dagen det! Nå skinner sola her og kaffen er nytraktet, så tenkte snike meg til fem minutter i solveggen før jeg returnerer til sofaen. Ha en fin en!

Riktig god bedring Twin Otter. Husk at hvis du er syk i ferien så har du krav på å få tatt igjen ferien senere. Har prøvd det de to siste somrene, men i år ser jeg ut som slipper. :D

God morgen fra paradis. Nå tror vi selv at vi er amerikanere. Fantastisk frokost på en lokal diner i går og middag på den originale Hootersen fra 1983. Vi var der også for to pr siden og den er en perle. Nydelig snow crab, kyllingvinger og Miller Lite. Denne er lissom Hoters Pluss. Ei flaske chardonnay ble knekt ved bassengkanten i solnedgang mens arvingene gikk bananas i vannet.

De lokale her er helt herlige og de er ikke blyge med å komme over med spørsmål og det renner ut med komplimenter. Fin gjeng.. Bare litt rare og gamle ledere.

Reisebudsjettet er faktisk i vater og vi ligger etter skjema i forhold til Frankrike-turen i fjor. (i morgen er dog boten for Super Speeding klar så den kan muligens rydde opp litt. Været er rett og slett perfekt med blå himmel og noen avkjølende skurer med litt lyd innimellom.

God bedring til Twin Otter

Last edited:
God bedring Twotter'n ... Husker en sommer mens jeg fortsatt bodde i Norge. Hadde 'fri' hele sommeren med lungebetennelse og komplikasjoner. Hadde en hjørneleilighet med balkong i 3. etasje, og nøt sommeren der. Men å komme meg opp fra garasjen med matvarer var ikke noen spøk ...
På den lyse siden var det mye rart på kabel-tv den gangen. Husker det var en VM-turnering for U-19 (?) i Malaysia og det engelske laget hadde noen ungdommer som virkelig var i ferd med å slå ut i blomst .. navn som Gerrard, Carragher, Butt .. veldig artig.

Ellers -- så er dagen i gang. Har hatt en maler i huset og i går kom turen til garderoben i soverommet. Det betød at alt måtte ut, stables i kasser og bokser og flyttes tilbake i dag. Selvfølgelig effektuert av yours truly. Tradwife-bølgen har ikke kommet ht ennå... :p

Så har fått godt med mosjon på morran ... Nå bærer det i dusjen før ny kaffekanne settes på og VPN-tunnellen borres opp ..

God ettermiddag fra bortekontoret.

Har logger man seg straks av for dagen. Kun 3 arbeidsdager igjen før det blir 4 uker ferie - merker det skal bli meget godt å la jobb være jobb for en stund nå.

2 dager igjen før fristen for å bestille søtsaker levert til flysetet hos Sunclass går ut. Vurderer å slå til på tilbudet med 3,6 tonn med Godt & Blandet.
IMG_4837.jpg

Fortsatt god tirsdag :)

God dag fra havet.

Flotte forhold på havet. Nesten vindstille og flatt hav.
Tok MOB’en på havet og ut å fisket litt. Dårlig med fangst. Så det blir nok is og ikke fisk mellom måltidene. Like greit.

53d5d8b3661acb5fe9ff21096b00f424.jpg

Selvbetjening i denne boksen går veldig greit

FQTV

Back