• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og en dusj før Stelvio`n fylles opp og kursen settes mot Røros. Ha en fin tirsdag der du er!

Hellu fra DY601, det første flyet BGO-OSL i dag og som er stappfullt. Snodig at SK ikke har sin 0610-avgang på tirsdager, men men, de vet sikkert hva de driver med. DY er sikkert fornøyd med at jeg flyr dem full fleks begge veier[emoji23]

Heldigvis møte nær OSL, slik at man sikter seg inn på 13:20-flyet tilbake, sannsynligvis med samme flyindivid[emoji847] Fin oppvarming til torsdag når BGO-FRA venter 05:50[emoji1738] For å gjøre reisen til down under mer behagelig har junior og jeg snudd døgnet 30-45min hver dag siden fredag slik at det var enkelt å stå opp 04:15 i dag (han sov 16:30-04:15) [emoji851] 03:30 er alarmen satt på i morgen [emoji23]

God morgen fra L1. Dukket opp en type 69 i dag, i stedet for den normale type 72. Utskremt i et møte, med instruks av sjefen om å spille dum. Det skal jeg nok klare. Sosialt morro etterfulgt av en jobbmiddag i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Caledonien. Julius-Expressen gikk i stykker i går og måtte slukøret forlate rullebanen. Den ble reparert så man kom frem snaue tre timer forsinket og vi rakk en nydelig middag.

Nå er det et par møter og deretter KRS-OSL-AES senere i kveld.

God morgen fra Lillestrøm. Her venter vanlig kontordag før litt zoom dill i kveldingen.

Deilig med litt vanlige hverdager :)

Ha en best tirsdag

God morgen fra Sola,
En liten de-tour innom Bilpavilijongen for en liten garantisak på den ene bilen på morgekvisten før neste møte , byggemøte på Flymuseet. Det går kjapt fremover med reising av nye museumshaller.
Så blir utpå formiddagen forhaling over til Jåttå og den virkelige jobben.
Styremøte i Flymuseet i kveld.
Ha en fin dag.

God morgen fra Parkveien. Helt ordinær tirsdag med div. møter på agendaen. Treningsøkt i kveld. Må snart prøve å finne julestemningen...

Tilbake til hverdagen, indeed. Lønnet arbeid noen dager fremover.

Trist med Ole Paus. En stor artist. Men pussig at jeg spilte igjennom to gamle Paus-skiver på Spotify i går kveld ….

Attachments

• IMG_1706.jpeg
    IMG_1706.jpeg
    272.4 KB · Views: 110
Last edited:
Back