• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. 4 dagers uke i Oslo er ren luksus…så,da kan jeg vel åpne hjemmekontoret om en times tid. Blir en tur til gjenbruksstasjonen på Smestad i ettermiddag - mandagens ryddejobb fylte 14 store sekker med ting vi absolutt ikke trenger… Ha en best start på arbeidsuken.

God morgen fra havet, nå noe nærmere KSU enn i forrige uke.

Vi har flyttet oss og starter denne uken med et nytt hull og nye muligheter. Måtte det bli bra.

Flatt hav og sol gir litt vårfølelse.

FQTV

G’morgen. Dag med kunder venter. Den avsuttes i selskap med alpakkaer og geiter. Flott vær foreløpig. Krysser fingrene for at det varer.

God morgen fra Hvalstad stasjon, for tidlig ute da en nærmest løp til barnehagen. Blitt frisk nok for en kontordag, mens halve huset er på lasaretten hjemme. Ha en fin dag

God morgen. Fikk en fin joggetur med soloppgang langs kysten. Rukket litt kontorering og å være svak med internett til barna. Nå blir det å gå til kontoret hvor det sikkert deles ut noe vindgreier i dag.

Stavanger i kveld.

God morgen fra Kongsberg.

Her starter dagen med litt rutinemessige blodprøver på sykehuset. Etterhvert blir det litt jobbing og deretter en treningsøkt som nok legges utendørs i dag i fine været.

God morgen fra Forus. Firedagers uken er i gang og det er kaffe i koppen. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra bortekontoret.. Har faktisk ikke vært her på 20 dager så godt å møte herlige kollegaer igjen. Dragen fyller år i dag så det ble full oppvartning og Jan Thomas II (Sud) hadde som vanlig plukket ut mye klær som satt som støpt og så strøkent ut. Naboene er herlige og flagger som vanli når noen har dag i gaten..

Nyt dagen.

Morn fra hjemme. Her hostes det kontinuerlig fra arvingen så da blir det hjemmedag her. Blir nok en tur ut for å finne litt sykemat i løpet av dagen

God morgen fra R14. Flekset en time i dag for å komme litt ekstra uthvilt. Får gjester på kontoret som må underholdes både i morgen, torsdag og formiddagen på fredag. Så greit å ta det litt med ro i starten av uken.

Ikke noe spes på planene i dag.

Ha en finfin tirsdag

God dag fra Oslo, nokså fin feiring i går på tross av det var iskaldt til mai å være. Får satse på bedre vær 17 mai enn det var i går. Ikke så mye på agendaen i dag gitt, annet enn at jeg har litt ting jeg må gjøre som har havna litt backlog i det siste.

God dag fra bortekontorer. Ble småppene 1 time og 20 minutter til jobb i dag, mot normalt ca. 40 minutter. Etter 40 minutter hadde jeg så vidt passert Kløfta, siden noen hadde funnet ut å havne inni hverandre og stenge ene kjørefeltet ved Arteid bru.

Heldigvis firedagers uke, og når gjemmekontoret logges av på fredag er jeg forhåpentligvis på bussen innen det har gått en halvtime, og ikke hjemme igjen før på søndag.

Ha en god en :)

Sol og mimosa over Danmark!
En tirsdagshilsen fra et køligt, men solrigt Danmark, hvor min dag
blev indledt med nogle mimosaer ved en kollegas sølvbryllupsbrunch.
Jeg tæller stadig på fingrene ang. en tur til WAS DC. Jeg synes dæleme,
at billetterne i Plus er blevet sindssygt dyre !:(

Sol og mimosa over Danmark!
En tirsdagshilsen fra et køligt, men solrigt Danmark, hvor min dag
blev indledt med nogle mimosaer ved en kollegas sølvbryllupsbrunch.
Jeg tæller stadig på fingrene ang. en tur til WAS DC. Jeg synes dæleme,
at billetterne i Plus er blevet sindssygt dyre !:(

Mulig det er satt opp A321-LR istedenfor A330? Enklere å selge ut 12 seter enn 56 seter.

Back