• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. 9. og siste dagen på reise for denne gang. Skla bli helt fint å kome hjem i kveld...men først skla det gjøres en innsats for å fortjene lønnen. Ha en strålende flott tirsdag du også.

Morn fra havet i nord.

5 grader i luften og 6 i havet.
Her kan det lett bli tåke.

Overtid er vel og greit men nå er jeg lei.
Såpass lei at eg håper tåken ikke kommer.
At nettet i praksis er ubrukelig gjør det ikke bedre. Selv en WhatsApp mld kan ikke sendes på dagtid pga dårlig kapasitet.

Ja ja, snart natt, helg og hjemreise.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra deltabyen Lillestrøm, som lever opp til navnet nå når vannmassene når Øyeren og fyller opp derfra. Sol og fint i dag også. Helt innafor. :) Fire dager til Gotland tur er også greit. Ha en fin varm dag alle sammen! :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Lett tåke, men 10+ og sol i sikte etter hvert. Her skal det også jobbes litt i dag, i form av 6,5 time på kommune-arkivet, blir nok en helt vanlig arbeidsdag tenker jeg.

Blir godt å komme hjem i ettermiddag. Å Sove på en sofa hos moderen er i grunn helt ok, men intet slår ens egen seng. Før man kommer så langt i kveld må det vel kanskje utføres ymse utendørs plikter også.

En fortreffelig en ønskes. :)

God morgen fra trikken. Starter med et møte på et avdelingskontor her i byen, hvor jeg visstnok skal mene noe om noe. Nok et meglerbesøk i ettermiddag. Ser det er meldt opp mot 25 grader i dag, så da ligger alt til rette for å få til en løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Strålende sol i dag også. Store deler av gårsdagen ble tilbrakt på restaurant Solsiden. Skalldyrsfat på menyen med bl.a hummer fra Canada, kreps og blåskjell fra Sverige og frosne norske reker. Vill nødig klage, men det hele er en smule oppskrytt spør du meg... Ingen planer for ettermiddagen så langt, men må vel finne på noe i godværet. Ha en finfin tirsdag[emoji846]

God morgen fra trikken. Starter med et møte på et avdelingskontor her i byen, hvor jeg visstnok skal mene noe om noe. Nok et meglerbesøk i ettermiddag. Ser det er meldt opp mot 25 grader i dag, så da ligger alt til rette for å få til en løpetur i kveld. Ha en fin dag
Håper du kommer med noen gode innspill. :)

God morgen fra Ruters grå. Her venter noen timers opplæring i ny strøjobb (les eksamensvakt) frem til lunch også vanlig jobb etter det. Dvs vanlig og vanlig men men jeg får jo penger for det

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Strålende sol i dag også. Store deler av gårsdagen ble tilbrakt på restaurant Solsiden. Skalldyrsfat på menyen med bl.a hummer fra Canada, kreps og blåskjell fra Sverige og frosne norske reker. Vill nødig klage, men det hele er en smule oppskrytt spør du meg... Ingen planer for ettermiddagen så langt, men må vel finne på noe i godværet. Ha en finfin tirsdag[emoji846]

Solsiden har tapt seg veldig mye de siste årene. Såpass mye at vår familie har sluttet gå der

Solsiden har tapt seg veldig mye de siste årene. Såpass mye at vår familie har sluttet gå der

Oj.. der er jeg faktisk ikke helt enig. Vi "bodde" der en periode og synes de har stort sett levert meget bra (med en liten dipp for ca 12 år siden på grunn av en cost cut). De gangene vi var der i fjor leverte de faktisk 100%)

Rekorden vår var fire ganger i uken en sommer hvor de måtte tilpasse menyen (og drinkekartet) :p

Tror jeg skal booke en kveld med Dragen og mimre litt..

Hau hau .. inneklemt fridag til en forandring. Ingen store planer for dagen annet enn å sortere t-skjorter og logge litt registreringer. Men det er nok det. (y)

Slutt på den verste heten for nå, ser det ut til. Ustabile luftmasser skal isteden gi periodevis fuktighet og høy lyd fra oven.

Tror jeg til og med skal slippe å mene noe i dag.

Var faktisk litt misunnelig på de på bordet ved siden av som hadde bestilt «dagens 3-retters». Den så i alle fall bra ut...

Back