Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en dag med kundebesøk i Plankebyen før det blir retur til hovedstaden med NSB i ettermiddag. Før under og etter besøket skal det nok logges minst 10000 nye skritt. Ha en fin siste dag i oktober.

Fortsatt mandag ikke så langt fra SFO.
Yosemite Valley blei gjort unna i dag. Trodde det skulle være mer overdådig enn det var, slik er det for en blassert Sunnmøring.

Fant ut at det var bedre å kjøre vestover i kveld i stedet for å måtte beregne ekstra god tid i morgen tidlig for å være sikker på å komme tidsnok igjennom den beryktede morgentraffikken inn til Bay area, for å komme tidsnok til innsjekk og hjemreise i morgen.

Var innom Castle Air Museum på tur til Yosemite søndag, en fin liten avstikker med en bra samling for de som liker slik og er i nærheten.

Ha en finfin tirsdag folkens :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Last edited:
God morgen fra Flytoget. Dagstur til Trondheim i dag. Først SK Go, og så kan man flotte seg med fleksibel Plusbillett i ettermiddag. En god dag ønskes over det ganske land!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Groruddalen, siste dag i oktober 21017 og ungenes dag med masker og godteri :)

Ha en god dag videre.

jan

Guten morgen aus Wien. Litt skyet her i dag. På planen står shopping senter på konas ønske og en park litt senere i dag.
Ha en fin en! :)

Mornings fra Storokrysset. På vei for konferanse på gamle trakter, så da står jeg her og venter på prærieekspressen. Ha en fin dag

God morgen fra Skøyen, allerede rukket en tannlegetur. Resultatet ble at jeg må fylle om en ukes tid. Unnlatelsessynd av min forrige tannlege som nektet å fylle selv om det var noe. Men hun jeg byttet til virker veldig hyggelig og grei.

Hei fra Skaun!

Endelig hjemme etter en laaaang stund på reisefot til diverse deler av verden! Selvsagt måtte først kveld hjemme brukes til å booke litt på "friends & family" tilbudet hos SAS. Kr 4000 for 3 pers t/r Island i påsken var meget godkjent. :)

Nå skal jeg (forhåpentligvis) være hjemme en ukes tid, har planer om litt Champions League på TV i kveld og i morgen, og en tur på Lerkendal på torsdag!

Ha en fin tirsdag verden rundt!

Kim

God morgen fra en forsinket Linje 1 mot Gaustad. Helt vanlig kontor i dag. Kjenner motivasjonen er litt medioker.

Meeeeen... Det må vel til. Håper det er noe godt til lunsj.

Ha en fin en

Halla fra rett vestenfor!
Det lar seg ikke gjøre å sove mellom nettene, så her kjøres det repriser på Brille og Mandagsklubben. Tipper det blir bedre i morgen.
Hunky Dory. Over og ut :)

God tirsdag fra Sola. Her går det i forberedelser til morgendagen med masse telefoner for å komme ajour og få oversikt. I morgen tidlig går turen til Lillehammer for et par timers møte før ferden går til Bergen på kvelden med påfølgende møte på torsdag. Det blir nok tid til litt kos før det da.

Ha en glitrende bra dag :)

Meh. Håper dagen blir bedre enn gårsdagen. Noe feil med brønn eller pumpe som gjør at vi pt er uten vann. Not good (lukter under armhulene). Håper å finne ut av det om en dag eller to. Og ikke nok med det ... men det holder vi unna her..

Halloween, ja .. Bor litt usentralt, så det blir nok ikke noe besøk. Ungene holder seg til nabolagene hvor det er kort vei mellom husene. Og det er greit - føler meg ferdig med sånt.

Uansett - perfekt vær for trick and treat i kveld. Får ta med seg det man kan.

God tirsdag fra Delta's Skyclub på SFO.

En Delta-gris skal ta meg til MSP før en av KL sine Dreamlinere skal ta meg over dammen over natta.

Ha en finfin tirsdagskveld folkens!

Back