• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Absolutt merkbart at Urd kom seg østover i løpet av natten. Ingen store planer for dagen - deilig med fri. Ha en bra tirsdag du også.

God morgen fra Lillestrøm. :) Da var det straks jobb i 4 dager. Litt roligere er det vel nå i romjula. Godt man skal ha to feriedager rett etter nyttår og fly en tur igjen. Urd ble hørt med ganske kraftige vindkast i 3-4 tiden i natt. Roligere nå.
Ønsker alle en riktig fin dag! :)

God morgen fra Sandefjord. Litt interessant kjøretur hit i går da vannet gikk over brygga. Torskelag her i kveld, men får holde meg til brus da vi kjører hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Trondheim.

Romjula er satt som fraværende i kalenderen, slik at jeg får fred på jobb til å komme seg litt ajour fra høstens etterskudd.

Kvelden bringer et måltid med langtidsstekt ribbe. Skal bli spennende å se hva junior på 2,5 sier til det. Så langt har favoritten i jula vært potet i brun saus med tyttebær..

God morgen fra Oslo. Skulle bare ta et par øl i går. Plutselig var klokka mye. Formen faktisk bedre enn man skulle tro. Ingen store planer bortsett fra at jeg skal møte en venninne i kveld og et par småting som må fikses. Blir kanskje noen øl da også.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God tirsdag fra loungefri charterturist på OSL. Måtte ha rygggsekken gjennom flere strikte slankekurer for å få den med mot 5 kg som var maks selv om man hadde betalt overvekt. Og da jeg skulle sjekke inn så brydde de seg ikke engang om å titte på den. :old

Da har jeg innviet den nye delen med gate D1. Min eneste klage er at de nye delen har en veldig brogete forsamling, tror ikke det er så mange gullkort her. Og flyet skal mellomlande i Malmø for å hente enda flere kjpinger, men det er meldt så mye vind der at man kanskje ikke drar nedom for å få dem med. En såkalt vinn-vind-situasjon.

Ha en god en alle oppdalelsesreisende.

God formiddag fra dumpa på Berger

Her er det diverse opprydning fra julehelgen hvor man har hatt vakt. Har gått overraskende bra med utrolig lite problemer i forhold til hva som kunne ha vært.

Nå blir det et par småtravle dager før vi avslutter 2016. Siden jeg måtte sette meg mer i det operative så har en del andre oppgaver stått litt på vent, og det forventes jo selvsagt at man skal være klar til månedsavslutningen som normalt... så da blir det nok et par små hektisk dager tenker jeg....

jaja, romjul er jo også litt behagelig på jobb, stemningen er roligere og en del av de som maser mest har tatt fri :)

Ha en trivelig romjuls dag

S

"Titan Airways wireless inflight entertainment" Oh yessss!

Haha tok dem en gang som erstatning for Vueling som hadde teknisk problemer med det flyet vi egentlig skulle ta til BCN eller var det under Norwegianstreiken mån tro. Husker ikke - var wetleaset fly i begge tilfeller. Var ikke mye catering ombord noe jeg synes var i lengste laget ned til BCN.

God morgen fra Kongsberg på den siste dagen av årets relativt korte juleferie. Litt praktiske gjøremål her ute i provinsen før man setter kursen mot Oslo igjen. Ha en fortsatt lun romjulsfeiring[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

God dag fra Ålesund lufthavn Vigra. Slapper av med Dahls før SAS tar meg til Oslo. Veldig rolig både inne og ute. Urd var som kraftig ruskevær å regne. Hyggelig julefeiring over - tiden går fort når man er kokk, men maten særs god - fra hummer til ribbe. Nå blir det å bygge landet fram til lørdagen. God romjul!

G'morgen! Frokost i magen og kaffe i .. koppen, for variasjonens skyld. Nå vanker det en tur på dynga med julesøppel, hvis jeg kan finne frem i morgentåken. Hverken HUD eller Cat. III på truck'en.

God ettermiddag fra Nordland!
Kjekt å ha gjort seg ferdig med dagens jobbing. Fikk en gammal reservebuss å kjøre med i dag, da alle de andre doningene fikk snag i julehelga. Mon tro om Murphy tok en visitt innom... Nuvel, alle er reparert og en skal inn på service i morgen. Så håper vi at nyttårshelga og rakettene skremmer unna han Murphy.
Har en ny tur i økonomi med SQ i anmarsj. Ligger an til KF Silver også etter hjemkomst. Kan hende man har flaks og får innvilget visum til fruen, slik at hun kan bli med tilbake. Krysser fingre og tær.
Resten av dagen bærer preg av avslapping. Middagen står på kok i skrivende stund. Så får man ta resten av kvelden med ro til man skal gå og lalle og være opplagt til en ny arbeidsdag i morgen.

Ha en flott en

God ettermiddag. Av alle ting knakk termometeret på husveggen da Urd herjet på prærien. Får vel ikke klage da alt annet er inntakt. Sitter ellers og vurderer om jeg skal ha noe godt å drikke nå, eller ta en tur på Ikea og Expert senere i kveld.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back