• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra en grå hovedstad. Snart på vei til møter i Sandefjord før det skal cruises over til Strømstad i ettermiddag. Ha en spennende tirsdag du også:-)

God morgen fra havet. Arbeidstrykket har blitt litt mer overkommelig nå. Innreise er uvisst, men med tåken som er utenfor blir det neppe i dag iallfall.

Grå morgen fra hovedstaden i nord/østlige omgivelser - for se om bygene ikke kommer så langt nord/øst som i natt og på dagen i går.

Så blir det bestille litt billetter for noe ferieavvikling på var/sommer 2017 allerede :)

Jan

God dag fra kontoret ! Her har man vært i gang i 1,5 time allerede. Satser på å jobbe en drøy time til før jeg reiser hjem for å slappe av for så å gå på en gammeldags kveldsvakt. Hva gjør man ikke for kolleger som skal ut å spise. Med ønske om en utmerket tirsdag både her og der !

Mornings fra 20-bussen. Sånn helt teoretisk så er det opptil flere andre steder jeg heller kunnet tenke befinne meg. Men cashflowen må sikres. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morgen fra Ruters grå. Kunne heller tenkt meg å befinne meg et annet sted jeg også men som en annen taler før meg sa så har man en cashflow.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen, fra toget som skal ta meg til Værnes, der venter en rød flykropp som skal ta meg til Krakow årets eneste "mini" sommerferie, det blir bra :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Mornings fra 20-bussen. Sånn helt teoretisk så er det opptil flere andre steder jeg heller kunnet tenke befinne meg. Men cashflowen må sikres. Ha en fin dag

Morgen fra Ruters grå. Kunne heller tenkt meg å befinne meg et annet sted jeg også men som en annen taler før meg sa så har man en cashflow.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

I sånne tilfeller der man sliter med kæsj-flow vil det være bedre løsning å snakke med Pappaen sin, så han kan ta mer penger ut av lommeboka, fremfor å slite seg helt ut med ting.

Evt ta seg litt i nakken og vente på ukepengene.

Ikke for å være frekk, liksom. Jeg syns bare folk ofte klager mye, når løsningen er så enkel.

God morgen fra hjemmekontoret. Jeg slapper av litt med en brus. Snart skal jeg ta meg en høneblund. Håper ingen ringer imens.

Ha det bra

G'tirsdag fra rett ved siden av E6. Er nødt til å sørge for cashflow her også. Hvis man ikke skulle få en telefon fra Hamar, da. 26 mill. er jo penger det også, etter at lykketallpotten røyk forrige uke. Vinner jeg den, tror jeg at jeg biter i meg endringsgebyret på New York-billetten på rundt 3600, og unner meg en ekstra natt der borte. Speaking of: En måned i dag til champis i sete 2H på en balje med røde motorer og blå hale :drink

Ha en god en :)

God formiddag fra Trondheim
Her er cash-flowen også sikret, men det skader ikke med høyere frekvens , dermed overtid i morra.... Middag i tårnet etter jobb -faderen spanderer middag på familien i forb. med bursdag.

Ha en strålende dag :D :D :D

G'morgen! Her er man der man ønsker og cashflow'en er akkurat sikret for denne måneden. Hva er bedre, annet enn muligens mer cash?
Kaffen er varm, bikkjene løper lykkelige rundt og leker og temperaturen er perfekt å sitte utendørs i. I tillegg er kona på den andre siden av kontinentet og jeg har fridag. Kan livet egentlig bli særlig bedre?

God ettermiddag fra noen å 30-tusen fot.

I går var det fra DOH, nå er det tilbake og videre til BKK.
Var mye humper i luftveien så serveringen gikk tregt i dag. Det hele var annonsert på forhånd av den norske el-kapitano.

Ved ankomst BKK blir det 8 dager på bakken for det er en tur til HK. Ser i farta at jeg har glemt å booke den billetten så det må gjøres med høy prioritet i morgen.

Flyr F fra Doha som innebærer F loungen. Gleder meg til jaccuzzi, spa og champis. Krug er ute av QR sitt sortiment. Nå er det denne som gjelder

Ha en fortsatt min dag

4a83f84174743c4a3603358a648d8339.jpg

En rettelse.

Krug er ute av lounge sortimentet. Fikk disse to ombord:
aeba29930848022784c5158082d5a4da.jpg

Rose'en var best.

FQTV iPhone on Tapas talk

God onsdag fra Trondheim

Stor dag i dag med grønt skifte i bilparken..., får se om rekkeviddeangsten er reel.

En rettelse.

Krug er ute av lounge sortimentet. Fikk disse to ombord:
aeba29930848022784c5158082d5a4da.jpg

Rose'en var best.

FQTV iPhone on Tapas talk

Digresjon, men en rar ting med QR var at de kun spurte om man ville ha - "the rose or the brut, sir?"

Back