• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra en stille hytte på Verdens Ende. Ute løper rådyrene og kuene (løper ikke). Snart klar for morgenbad - ble tre ganger i sjøen i går. I ettermiddag samles en del naboer til Aperolkurs her på terrassen. Ha en digg tirsdag du også.

God morgen fra Wals! Man våkner opp til sjokkerende nyheter hver dag nå. I natt ble min kones hjemland rammet. 19 mennesker drept med kniv. Grusomt!
Ønsker alle forumister en fin dag.

God morgen fra Oslo på en trikkeholdeplass. På vei til kontoret ellers lite annet å melde

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Mornings fra Superspeed2. Danmark neste.

ff5cb67353f6252026216767858e4605.jpg

God morgen fra Askerlandet. Sitter og vurderer å skrive brev til NRK om voldelig barnetv sidrn dattern min kom løpende vettskremt ut på terrassen. Eller kanskje ikke - det var snakk om en katt som forsøkte å fange mus....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra studentbyen. Tredje dag på rad uten jobb er jo greit, men tiden går jo kjappere når man er opptatt. Kanskje man skal rydde opp i klesskapet?

Mornings fra Superspeed2. Danmark neste.

Hva ble resultatet med oppmøtetid? Skal samme rute på søndag

Greetings fra SVG

Her venter SK1875 til CPH hvor AC883 venter. Endestasjon er YOW :)

Fint vær, men enda ikke blitt noe is...

Ha en strålende dag forumister :)

Hva ble resultatet med oppmøtetid? Skal samme rute på søndag

Null stress og komme etter. Er jo uansett kø på kaia i Larvik.

Utfordringen er og få sitteplasser ombord, når man ikke har bestilt fast seteplass......

God tirsdag fra charterland. Ligger i skyggen og vifter bort fluer. Gnagsår fra svømmeføtter ser ut til å være uimotståelig. Idag er det kjøligere, skal kun opp i 34 grader. Klarte ta en rask svømmetur med lydproppene i lommen, men de overlevde. Greit å slippe unna Lambada som ljomer fra vanngym i bassenget. Mobil uten FM er kjipt og det er ingen pokestop nær hotellet. Dette er planlagt som eneste dag hvor jeg kun skal holde meg i nærheten av hotellet. Får se om jeg holder ut.

Ha en god en alle som tappert møter livets prøvelser.

God morgen fra Lillestrøm. Neste stopp er Gaustablikk hotell. Så får man håpe at været holder seg så vi kan sitte litt ute på terrassen.

Nå gjelder det å finne rett rute via Tuddal, eller noe sånt.

Ha en fin dag :)

God formiddag fra litt nord for OSL. Første dag for ny arbeidsgiver på nytt sted var interessant, selv om oppgavene var (nesten?) akkurat lik de oppgavene jeg hadde hos min forrige arbeidsgiver. Men så var det jo nettopp den samme kompetansen som gjorde at jeg endelig fikk fast jobb :)

God formiddag - forefallende innearbeid i dag...

Nå gjelder det å finne rett rute via Tuddal, eller noe sånt.
Definitivt den veien med racerbilen din. Du burde legge inn en råne-runde i Notodden også :lol:

God ettermiddag fra Snillfjorden. :)

Skyet og grått med 13+, kort sagt perfekt inne-vær denne dagen. Dog har jeg vært ute en tur for å sjekke noe i garasjen/lagerbygget jeg deler med huseier. Der nede er det derimot som å lete etter nåla i høystakken, så blir nok en tur til skal jeg finne det jeg leter etter.

Ellers byr ikke dagen på mye nevneverdig. Man er såvidt kommet seg hjem før sommerens siste( definitivt siste ) tur er i siste planleggingsfase. Blir noen dager i Nord-Trøndelag siste uke av skoleferien, etterpå skal det bli ultragodt å vende tilbake til hverdagen igjen. Siste rest av klesvasken etter forrige tur må gjøres unna i dag. Utpå kvelden er det 2 nye episoder av ''Grensevakten'', kanskje man avslutter dagen med en liten treningsøkt.

Ha en fortreffelig en! :)

G'morgen .. her er det dugg på vinduene og behov for 'boost' på airconditionen. Føles helt 'Florida' ute ...

I dag skal porten settes sammen etter ødeleggelsene for noen uker siden. Skal bli godt å komme tilbake til normalen. Føles godt og trygt her bak gjerdet og porten med 93 pund vaktbikkje. Nå kan godt Erdogan vinne presidentvalget.

Må imidlertid ut og kjøæpe mer beis så jeg kan få fullført gjerdeprosjektet. Port og omkringliggende planker må også tas. Regner med at jeg tar det i morgen tidlig, før det blir for varmt.

Eleres har bookingfingeren ordnet en tur med Spirit til Houston om et par uker. Har ikke booket returen ennå, men ser ut til å bli Delta eller Frontier.

God eftermiddag fra Flytoget. På vei til en liten jobbtur til treskolandet. Og pliktoppfyllende som jeg (av og til) er, ble billetter bestilt iht bedriftens reisepolicy. Det betyr ut med KL og hjem med sen flight med DY. Om noe galt skulle skje, er ikke Amsterdam den værste plassen å bli akterutseilt. Amsterdam i kveld og videre til Gouda i morgen. Ha en aldeles fortreffelig tirsdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God aften fra linje 2 i vest.
Ingen reising, ingen sport. Får nesten bli en pils, da.
Kos døkk!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Greetings fra SVG

Her venter SK1875 til CPH hvor AC883 venter. Endestasjon er YOW :)

Fint vær, men enda ikke blitt noe is...

Ha en strålende dag forumister :)
God ettermiddag fra kantina på YYZ (det er ettermiddag her ;))

Det ble is til dessert om bord i 789'en :colgate:

Flighten videre har blitt kansellert, har blitt overført til en ny flight, med avgangstid samtidig som den kansellerte... :drunk:

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Her i Bratislava er det stille og en fantastisk utsikt mot Østerrike lysene fra Wien i det fjerne.
Det er varmt, 35 grader på dagen og det er godt å sitte i en bil når det så varmt.
Å komme hit er omtrent som å komme midt i Sandvika i forhold til hva vi har sett. Det er dyrt, det er mye penger og alle er ordentlige.
I morgen er det Praha før vi kliner til mot Hamburg og http://www.miniatur-wunderland.de i Hamburg

Haha!
Sandvika og Bratislava? Milde Moses...
På den annen side sparer du mye penger på å bli i Asker. Er jo omtrent som Manhattan vil jeg tro.

Back