• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nok av møter i dag også...men i kveld er jeg invitert på førvisning av Alfa 159 så da kommer vel dagen til å gå unna som en lek...:spin: Ha en bedre tirsdag...

Replying to Topic 'Glad tirsdag morgen...'

glad tirsdag, ja! Mørkt og vått og uten snø... men på torsdag er det bare én måned igjen til jul og tre uker til jeg starter i WF!

God morgen fra Alta.

Det er 2 grader i Alta i dag og ellers en fin dag. Startet litt tidlig på jobb i dag på grunn av svært mye arbeid som må gjøres før det bærer avgårde til Midt Troms i morgen tidlig og 3 dager med undervisning i sannsynlighetsregning og funksjonslære.

Harrytur til Sverige, og Eda Kommun står for døren!

T-3 dager! :up:

Go'morn fra Tromsø

Litt vind og grålig værtype i dag. Er snart på tur til trønderhovedstaden og fotball. Skal fly WF sin DH8 for første gang. Æ GLÆR MÆ.........

Ha en flott dag :nor

God morgen, i dag skal jeg ta det med ro og lade opp til eksamensuken som begynner i morgen. (jb1 vet nok akkurat hvordan det føles...) Litt småtterier blir vel gjort, må blant annet gjøre ferdig noen innarbeidelser, men ellers blir det ikke noen lesing i dag.

Ihvertfall sol på østlandet, så man får litt lys på netthinna. :)

BTW - har ikke klart å komme inn på Airliners.net hele morgenen. Er såpass sjelden der at jeg har ikke lagt merke til regulariteten, men akkurat NUH hadde jeg behov for å se etter noen bilder.

:(

Første dag av en 11 dagers friperiode og det er deilig:cheers:
TRD byr på overskyet vær og 4 grader i skrivende stund. Så lenge jeg
slipper snø så er jeg fornøyd:up:

Ble lengre dag enn jeg hadde trodd - så ble det rødvin til middag og dermed røk lanseringen av 159... Men så fikk jeg jo sett, tatt på og stillet den første og største nysjerrigheten sist lørdag.

Back