Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen... Nespresso`n kick-starter meg i dag også. Snart klart for dagens første møte. Blir en et par møter ute av huset også før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Dagen avsluttes ute med feiringen av vår 8-års brylluppsdag. Ha en flott tirsdag!

Gratulerer med dagen, EB! Dere ligger ett år foran oss i løypa.
I dag blir det ut og fly til kontoret i "Apburen" - lenge siden sist.
I kveld går jeg ombord i en 747 på Arlanda og når jeg våkner i morgen tidlig er jeg fremedeles på samme sted! Dét blir en helt ny opplevelse!

God morgen!! Da er det 18. august og når arbeidsdagen er slutt ved 15-tiden, tusler man avgårde til Flytoget. Thomas Cook har tenkt å stikke av kl 1725, og jeg har tenkt å være med til Varna. Blir interessant å reise med stort charterfly igjen. Og værmeldingen sier sol og rundt 28 grader hele uka. Jeg har pakket bøker, bestilt minibarpakke og tar med sigarer.

18 august 1941 ble den første flygingen på Stockholmsruta gjennomført, i BOAC regi, på natten, med norske flygere.

God aften fra Chicago. Kom hjem foer rute fra NYC i dag selv om de aller fleste flyene inn og ut av ORD var kraftig forsinket grunnet tordenvaer.

Meget hyggelig NYC tur selv om det var rundt 35 varme hele helga. Jobb i morgen saa da er det bare aa finne bingen nu.

God morgon frå Trondheim!

Ny dag nye sjansar ;) Tannlegen skal visst få besøk i dag.....ellers bare mindre utskeielsar ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Stavanger! Tannlegen i Stavanger skal og få besøk i dag.... :D
Skal ta med meg minsten til kontroll.

Men først er det å få unnagjort frokost og følge to til skolen i dag. Innom tanlegen og hjem og sjekke mail. Glad jeg har ferie! :cool:

Vel, ha en fin dag forumister

God morgen fra Oslo. Solen skinner og det er på tide å komme seg på jobb. Sats står på programmet ikveld, itillegg til å få strøket noen flere skjorter. Ha en fin dag

God morgen fra Notodden. Solen skinner og det er en riktig fin dag på Notodden i dag.

God morgen!! Da er det 18. august og når arbeidsdagen er slutt ved 15-tiden, tusler man avgårde til Flytoget. Thomas Cook har tenkt å stikke av kl 1725, og jeg har tenkt å være med til Varna. Blir interessant å reise med stort charterfly igjen. Og værmeldingen sier sol og rundt 28 grader hele uka. Jeg har pakket bøker, bestilt minibarpakke og tar med sigarer.

God tur til Bulgaria. Vi tok den flighten der for 4 uker siden. Var der nede en uke med familien. Det var min første tur med stort charterfly.

Bulder og brak og øspøs igår kveld. Strømmen gikk også.
Men idag skinner solen her på Nærsnes, og titter jeg ut av vinduet, så ser jeg det er pent vær i hovedstaden også. Det ble egg og bacon til frokost med nypresset orange juice, og nå sitter jeg her med en Lavazza i espressokoppen.
Snart blir det 10:39-bussen fra Bårdsrud til byen, med avslutning på Schrøder i ettermiddag.

Ha en fin dag.

God morgen fra OSL

Ikke 100% i form, men har noen deadlines som ikke kan brytes så man får vel bare stå på.
Gratulerer EB med bryllupsdagen, jeg stiller i samme klasse som CK ett år bak dere.

Ønsker alle en fin dag

S

God morgen fra Wergelandsveien. De siste dagers sterke forkjølelse (trolig en kombinasjon av svineinfluensa og hestehoste :colgate:) er i ferd med å gå seg til. Det betyr bl.a. at Schrøder inntas i ettermiddag sammen med FBU 4EVER og andre.

Ha en god dag!

God tur til Bulgaria. Vi tok den flighten der for 4 uker siden. Var der nede en uke med familien. Det var min første tur med stort charterfly.

Takker! Er spent på om de har klart å fylle opp flyet. Uansett bare tre timer, så går fort nok. Rekker vel noe småvarmt på Happy før man tar kvelden. ;)

God morgen fra Krsand!

Her skinner solen i dag, selv om sommertemperaturene ikke er tilstede.
Ble en hyggelig aften i går med ferske reker, øl og hvitvin.
Nå er kontoret inntatt, og utover et er det ingen planer for dagen.

BF:cool2

God formiddag fra Dyce , ABZ.
Startet dagen med SK4611 over fjorden til ABZ.Det er rimelig hektisk med 2 møter før returen senere idag til SVG.
Morgendagen starter igjen ut fra SVG med en ny morgenavgang i østlig retning.
Ha en fin dag alle forumister.

God dag fra OSL-lounge. Sitter og venter på at BA762 skal lande så den kan snu og bli BA763. Det er booket inn omvisning på museet til fartsfuglen, og i slutten av uka står det en innenrikstur og en gal hund på programmet. Ha en fin dag.

God formiddag fra hovedstaden.

Her har man gjort unna dagens fysiske utskeielser. Snart lunsj og senere i dag blir det å ta en tur innom en gullsmed for å få ordnet et par saker.

Ha en fin tirsdag alle sammen!

God dag fra OSL-lounge. Sitter og venter på at BA762 skal lande så den kan snu og bli BA763. Det er booket inn omvisning på museet til fartsfuglen, og i slutten av uka står det en innenrikstur og en gal hund på programmet. Ha en fin dag.

God tur :cool:

God dag fra Tromsø. Her er det grisekaldt og et meget ustabilt skylag har funnet seg til rette like over byen. Herlig!

Dagen brukes til masteroppgave-forberedelser og kaffedrikking. Siste halvår som student kan begynne!

Ja, det er noen som har det! Ta en sigar for meg også, siden du først er igang mener jeg :colgate:

G'morgen. ja! Her nord for Atlanta er det 22 grader og regn/torden i omegnen .. naa skal 12-aaringen frokosteres foer han skal tas til skolen og 'nullte-time' med stoettetime i matte.

I dag sparkes Champions league-sesongen igang paa Fox, som har overtatt rettighetene fra ESPN, Saa langt ser det ikke ut som at Fox er like flinke til aa prioritere engelske lag, men Celtic-Arsenal kommer ihvertfall i opptak ...

Back