God morgen!! Da er det 18. august og når arbeidsdagen er slutt ved 15-tiden, tusler man avgårde til Flytoget. Thomas Cook har tenkt å stikke av kl 1725, og jeg har tenkt å være med til Varna. Blir interessant å reise med stort charterfly igjen. Og værmeldingen sier sol og rundt 28 grader hele uka. Jeg har pakket bøker, bestilt minibarpakke og tar med sigarer.
God tur til Bulgaria. Vi tok den flighten der for 4 uker siden. Var der nede en uke med familien. Det var min første tur med stort charterfly.
God dag fra OSL-lounge. Sitter og venter på at BA762 skal lande så den kan snu og bli BA763. Det er booket inn omvisning på museet til fartsfuglen, og i slutten av uka står det en innenrikstur og en gal hund på programmet. Ha en fin dag.
God morgen!! Da er det 18. august og når arbeidsdagen er slutt ved 15-tiden, tusler man avgårde til Flytoget. Thomas Cook har tenkt å stikke av kl 1725, og jeg har tenkt å være med til Varna. Blir interessant å reise med stort charterfly igjen. Og værmeldingen sier sol og rundt 28 grader hele uka. Jeg har pakket bøker, bestilt minibarpakke og tar med sigarer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.