Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tidlig oppe for å få levert Alfa`n på 60.000 km service - selv skal jeg også trimmes til ettermiddagen. Midt i mellom blir det både interne og eksterne møter. Ha en flott tirsdag!

God morgen fra Forus! Atter en dag i gang. Noe grått ute i dag, og ikke helt den varme sommer temperaturen lengre. Men men, so ist das leben.

Kaffe og forum skal gjennnomføres før dagen starter.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim!

Då er moglegvis hausten i gong her. No er det grått, regn i lutfa og lågare temperatur. Fint for dei med gresspollenallergi :colgate:

I dag ettermiddag vanker det nok eit par visningar, og kanskje drøymehuset dukkar opp? Ikkje godt å sei..... ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Oslo. Her er frokosten fortært og man har drukket sin Virgin White Russian :p Møte i Vika klokken 8, tannlegen til lunch og kanskje man skal ta seg en tur innom Rådhuset og få stemt med det samme man er i sentrum på dagtid.......satser på Change

Last edited:
God morgen fra Oslo sentrum. Måtte opp å dra ut litt kontakter grunnet buldrevær i natt og da var man lys våken, så problemene med å sovne igjen var store. Derfor trøtt som en strømpe i dag. Ellers det vanlige på jobb, ikke altfor hektisk.

I ettermiddag ventes det besøk av gode venner, samt en liten slant penger fordi jeg er så snill å reparerer noen pc'er for nær familie. Aldri dumt med litt ekstra kroner :)

Ha en flott dag forumister :)

Dette er ingen god morgen, men man har fått utlevert sitt siste måltid og et glass med virgin screwdriver før seansen starter om 40 minutter.

Måtte dagen slutte bedre enn den begynner.

-A

God fomiddag - straks på vei til møter og lunsj i samme setting. Ellers ser været geit nok ut i dag etter et voldsomt leven i natt.

God morgen fra Egersund

Fikk vite i går kveld at jeg skal til Kr.sand idag :8: Så da blir det noen timer bak rattet idag...

Men først må jeg få ladet batteriet i den... andre gangen på 3 dager batteriet er tomt, eller så tomt at jeg ikke har fått startet den...

Men men, ha en fin dag forumister...

Go morgen fra enzv! her er dagen som normal, men senere i dag blir det party med broren min med 7 andre gutter! Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Sandvika,
Godt igang med arbeidsdagen her. Dagen startet grytidlig i grått august vær i Tananger via SVG til OSL med SK4002 og LN-BRV.
Tunge skyer over sørlige deler av fedrelandet tydet på "donner und blitzen" i de tidlige morgentimer.
Men nå ser det slettes ikke verst ut.
Satser på en fin dag videre.
Ha en fin dag alle forumister.

God morgen fra Gamle Oslo! Har det vært uvær? Sov som en stein, oppe 1055. Godt med kveldsvakter av og til... Om en uke er det klart for årets nest siste (?) ferie. En ukes opphold i syden i midten-slutten av august for å sikre seg "Real Summer" før høsten er gull verdt!

Her i huset var det oppstandelse kl. 10:40. Frokost med nypresset juice er inntatt. Ligger godt foran skjema med lesing og pugging, så det kan se ut til at jeg tar 15:45-båten til Aker Brygge og en øl eller to før det blir pizza på Olivia. Den gamle hurtigbåten "Prinsen" er skiftet ut med noe nytt franskt noe. Heter "Tidekongen/dronningen/baronen" eller noe sånt. Lover ingen TR!
Solen skinner på Hurumlandets solkyst. Eneste skyene jeg ser, ligger over Oslo.
Ha en fin dag.

Nå er Alfa'n ferdig trimmer av sin personlige trener - nå skal snart jeg trene med min personlige trener. For første gang kommer jeg billigst fra det...(...men jeg sitter visst igjen med regninga for begge!)

god eftermiddag fra FBU. Startet dagen med at bussjåføren ikke ville godta månedkortet mitt, og siden jeg ikke ville betale ekstra (jeg synes 1315,- holder), så fikk jeg ikke tatt DEN bussen! ARGH! Heldigvis tok det bare 15 min før neste buss kom, og han hadde ingen problemer med månedskortet. Klage er sendt til #Ruter (for et navn!), men etter fem timer er det fremdeles ikke kommet hverken svar eller bekreftelse på at mailen er mottatt. Herlig kundeservice. Ellers har dagen vært strålende, og nå titter jammen solen frem også! I kveld blir det kottiser, bakte poteter og grillet maiskolber!

Dårlig start på dagen...

Punkterte på veg til jobb, og veltet da jeg skulle svinge av vegen. Skrubbsår på knærne, en forstuen tommel og en sykkel som trenger ny slange. Ble hjemmekontor i dag.

God kveld fra Svolvær. Her har det vært en lang dag med planlegging og møter, og nå har jeg parkert kroppen på hotellet. I morgen blir det et møte på morgenen for så å komme seg til Lista for et byggemøte på torsdag.

Vi fikk plutselig en ny jobb i går også, noe som betyr temmelig hektisk start på neste uke for meg. Da blir det BGO-OSL-TOS-HFT-HVG på søndag, HVG-HFT-TOS-OSL-ARN på mandag og BMA-VBY-ARN-CPH-BGO på tirsdag. 5 nye flyplasser og 2 nye selskaper må være bra på et par dager! :o

Og her i solsteken i Atlanta dynges jeg ned med arbeide type rød prioritet .....

Jaja .. så lenge satelittradioen virker og jeg ikke går tom for Rustne padder skal jeg nok holde hodet over vannet ... ;)

...og her borte i vest regnet det for foerste gang paa 8 uker...det var tyngre aa loepe 5K i regnet....+2 minutter....men det lysner allerede og i morgen er vi tilbake med sol og fortsatt sommer...ha en straalend dag...

Da er det blitt kveld i Danmark og mørket er i ferd med å senke seg over campingplassen. et nydelig grillmåltid er inntatt, og i det sparsommelige utvalget på stedets supermarked, var det Robert Mondavi Woodbridge Cab Sauv som var det beste alternativet. Og etter å ha drukket den forstår jeg at det sier mer om de andre merkene som var i hylla der. Kjedelig opplevelse, egenlig. Går over til Tuborg og noe tysk medisin på grønn flaske nu.

I morgen er det Fårup Sommerland og deretter ferga hjem! Blir en lang dag!

BF:cool2

Back