• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God kveld

En litt tidligere dag enn hva som er normalt for tiden. Som LN-MOW nevner så er det slitsomt når Obamastan flytter klokken før oss. I den "svevende" perioden så går plutselig CO 1 time tidligere. Skaper litt utfordringer :-)

Nå er snuppa lagt, og det blir å fyre opp litt hjemmearbeid. Nok å henge fingrene i.

Ha en god kveld

S

I den "svevende" perioden så går plutselig CO 1 time tidligere. Skaper litt utfordringer :-)

CO var forøvrig en halvtime tidlig inn på EWR i dag, så i morgen kan du jo foreslå og møtes på halvveien, og sende den ut en halvtime sent?? :D

Hvis du ikke har sett det - sjekk det ut! Han har til og med hengt opp en klokke på "veggen", har seng, en handlevogn, en del skilt og masse skrot. Utrolig at det ikke skal gå an å gi folk et ordentlig tilbud.

En handlevogn.....prøv med 3. Dvs en blanding av bagasjevogner og handlevogner. Skulle nesten tro han hadde søkt byggetillatelse

God kveld fra sørøst! Da jeg passerte RYG på E6 tidligere i dag så jeg 3 stykk svaner som lå i klassisk V-formasjon over rullebanen i nordlig baneretning - artig skue! Liknet litt på en low-pass... :D

Og etter å ha misset det VG kallte Lekestue på Anfield setter jeg meg i bilen hjem fra arbeidet.

Har TIVOet kampen, men det nytter lite når det kommer x antall tekstmeldinger, eposter etc etc

Og etter å ha misset det VG kallte Lekestue på Anfield setter jeg meg i bilen hjem fra arbeidet.

Har TIVOet kampen, men det nytter lite når det kommer x antall tekstmeldinger, eposter etc etc

Du ba aldri meg holde kjeft........

Uansett, herlig kamp. Kunne de bare spilt sånn når de møter møkkalag som Middelsborough også:rolleyes:

Back