Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det blir også i dag mange 5-tall når det er 5 plussgrader klokken 05:55... Ha en bedre dag...:spin:

glad tirsdag! Kunne trengt en A380 til å rydde vei på E18 i dag - hvorfor skal alle andre på jobb samtidig som meg? Jeg får heller begynne å komme på jobben samtidig som EB. Klokken 05:30 er det lite trafikk, selv på E18.

god morgen

nok en gang lat hilsen fra tromsø :spin:

ingen komma eller punktum i dag heller

her er det mørkt og kaldt og i bodø er det vind med 64 knuter i kastene
jeg er ikke i bodø men vet det allikevel

*mumle samle informasjon om morran*

:cheers:

God morgen fra Skien også!
Pluss 4 grader og klarvær her.
I går la fader`n og jeg laminat på stua og i dag skal det listes.Så er det øvelse med "brass`n" med oppkjøring til NM i kveld.

Carpe Diem!

Hilsen Frode!:hi2

Glad morgen fra Lysaker :)

Det sies at "morgenstund har gull i munn... og bly i ræva.." vel det stemmer, var ikke lett å få vridd seg ut av sengen idag,men det gikk da til sist.

Trafikken ned hit var faktisk ikke så ille idag.

De av dere som skal på flyspotting nord for Trondheim og spesielt i Bodø traktene bør man ta med noe å nagle seg fast i bakken med. Det er vist mye vind der sa dem på nyhetene. :sarc

:cheers:

Ahh .. da er vi paa plass i kontorstolen .. en frokost-'wrap' er inntatt, tekoppen er full og Nomad'en er koblet opp.
Ute er det straalende sol og en 3-4 minusgrader, men i soer lurer det moerke skyer ....

Velvel - paa tide aa komme igang med dagens gjoeremaal ...

Hjemme og med et glass vin i hånden... Velfortjent etter å ha reforhandlet en større avtale til noen hundre millioner...(...skal love at en kan bli blind av å holde på med slike tall!) Meget god følelse...:spin:

Back