• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fortsatt vått i hovedstaden - men det er egentlig helt greit. Håper på lunsj med CK og Falcon i dag... Ha en bedre tirsdag...:D

Vått og grått i Sandvika også, EB! Etter en dag som hjemmepappa er det greit å komme på kontoret igjen.

God morgen fra Lilleaker. Grått og småsurt i hovedstaden. Idag skal det jobbes med neste års budsjettfiler siden noen vil visst ha det ferdig før jeg slutter på fredag. Ha en god dag.

God morgen fra Alta.

Her er det også grått og trist i dag, men heldgvis ikke regn. Temperaturen er rundt 12 grader. Dagens morgentrim på sykkel er unnagjort. Alltid fint å starte dagen med en forfriskende sykkeltur.

Vått i Stockholm också. Jag fortsätter med min spännande konkurensanalys :huh:

Ha en riktigt fin dag

God morgen.
Sitter nå på Værnes og venter på direkteflyet til Arlanda. Ettersom CK ikke klarer å fixe en fornuftig avgangstid på formiddagen blir det noen timer ventetid her om man ikke ønsker å reise via OSL :p

God formiddag, på tide å våkne på min andre feriedag. Det er ikke bare vått, men kjølig, vurderer å sette på litt varme i stua :-(I morgen går turen fra OSL til AES, en 737-400 forstår jeg, hvis OSLs sider er oppdatert. Vurderer om jeg skal prøve å sjekke inn på nettet for første gang...

God morgen fra regnskogen - eller Atlanta som den er kjent som paa folkemunne.

Spennende dag - stort intervju i ettermiddag. Men foerst er det lunch med en eks-kollega. Han vil paa Hooters - skal vel kunne imoetekomme den, tenker jeg! ^_^

Originally posted by LN-MOW

Han vil paa Hooters - skal vel kunne imoetekomme den, tenker jeg! ^_^

ER det mer enn en HOoters i Atlanta? Husker jeg var på en der for noen år siden. En kollega av meg og jeg fikk tatt et søtt lite bilde sammen med noen av stedets ansatte. Bildet ble forøvrig brukt som grunnlag for julekort det året. Husker vi sendte det til sjefen med ønske om god jul og en takk for at han signet på reiseregningen etter en ukes rundtur i Junaiten!

Intervju, MOW? Ny jobb på gang???

BF;)

OK, ja! Den jeg var på var ikke så langt fra Coca Cola museet.
Vil bare legge til at den eneste grunnen jeg har til å spise på Hooters, er den sinnsykt gode maten de har der! :rolleyes:

BF:D

Originally posted by Bizflyer

Vil bare legge til at den eneste grunnen jeg har til å spise på Hooters, er den sinnsykt gode maten de har der! :rolleyes:

Ja, nesten rart de ikke har stjerne i Michelinguiden :p

Originally posted by Someone

Originally posted by Bizflyer

Ja, nesten rart de ikke har stjerne i Michelinguiden :p

Det er fordi servitørene ikke er ikledd smoking det!!;)

Back