• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og også i dag var jeg på jobb klokken 06:10... Herlig!!!! Blir planlegging av morgendagens møter rundt Mjøsa pluss en sen lunsj på Aker Brygge med en større kunde...men når den starter har jeg jo vært på kontoret i 8 timmer og vel så det... Ha en bedre tirsdag - det nærmer seg ferie!!!

Replying to Topic 'Glad tirsdag morgen'

va på jobb halv5 jeg da :baeh men skal ikke påstå at det var herlig å se tåka liggende ned over Melkevarden.. men men flyan har nu gått på rute så langt da :)

happy 4th of july!
Hadde ventet - særlig av en skap-amerikaner som EB - å bli møtt med et amerikansk flagg i dag.

For trøtt på den tidenav døgnet... Men for all del... Happy 4th of July!!!

Happy 4th of July från Sigtuna där flaggan hänger ute i den friska morgonluften.

Ha en fin dag!

God morgen, Da er jeg omsider på plass på kontoret på Lilleaker etter å ha forsovet meg ganske nøyaktig 1 time i morgen. Heldigvis er det også feriemodus på kontoret

God morgen, 4 juli!

Kun 3 dager igjen av ferien for denne tiden på året, får dog se hvor lenge man beholder jobben alikevell.

Knallvær og allerede 23 grader i skyggen er jo syyykt - formiddagen skal tilbringes ved Statens Luftambulanse på Lørenskog hvor 30Dn virkelig skal få kjørt seg.. "forhåpentligvis"

3dflagsdotcom_usa_2fawm.gif

God 4. Juli fra Atlanta! Her har jeg gaatt til innkjoep av en stoor side spareribs som skal paa grillen foer fotballkampen.

Ellers ser det ut til aa bli en straalende pen og varm dag!

...og en fin slutt på dagen også. FORZA ITALIA:musikk

Originally posted by Someone

...og en fin slutt på dagen også. FORZA ITALIA:musikk

Whatever..:zzz

Bryr meg ikke så voldsomt mye om fotball, men selv jeg må innrømme at jeg ble _litt_ imponert da de fikk inn to mål på tampen av siste ekstraomgang.

Europe Open tetter seg til .... gleder meg til Frankrike-Portugal i morgen!

Back