• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Knallblå himmel over hovedstaden... Da går vi inn i siste 4-dagers uke for i år...våren er topp i Norge! HA EN BEDRE TIRSDAG!

Replying to Topic 'Glad tirsdag morgen...'

Mmmmm god morgen ja...en vakker morgen her oppe idag.....og siste nattevakta for denne uka.....

Da er det bare 2 vakter igjen denne uka før kursen settes nordover og til Bodø og 20 årsjubileum for 9 klasse....

Steike...begynner å bli gammal....grå har har'e kommet og :mol

:up:

Ha en stråålende dag alle!

:nor

Da er jeg hjemme etter en tur hos www.smorgaschefen.com og masse drinker.. God natt!

Morn morn!
Mens de overtroiske av oss sikkert velger å holde senga i dag, så kan jo vi andre hurra'e for Sverige :)

Kjapp dusj, og så prøve å huske når jeg skal være på jobb i dag.. alle disse fridagene i mai og juni gjør meg litt forvirra..

God morgen fra en nydelig Bergen også !
Sola skinner fra en nesten skyfri himmel, og det er nesten vindstille !

Begynnte på jobb klokka 05 i dag,- så jeg er "halvferdig" allerede !
Kom igjen fra Sogn i går kveld. -Og da passet det godt å ta turen oppom Bømoen på veien....
Og det var det "liv og røre" i går kveld ! -To helikoptre fra airlioft holdt på å fly sine 10 minutters turer med en hel busslast...... -Fonnafly sitt helikopter var det,- og det Tysk-registrerte hoppflyet var i aksjon. -"Dumbo" var vel også der oppe.

Bilder kommer nok etterhvert..... :hi2

God Morgen. Nok en 4 dagers uke påbegynt....når var sist gang jeg jobbet en 5 dagers......dessuten blir også neste uke 4 dagers for mitt vedkommende:smokin

Uansett så merkes det at jeg har vært borte i 5 dagers med mye selskapligheter koffein pillene har virkelig kommet til nytte idag (drikker ikke kaffe)

Hæppi tirsdag :Ø)

Fantastisk sommervær idag, masse trafikk,men omsider framme på jobb.

Holder dette været seg skal det mye til for å stoppe meg fra en tur på vollen idag :D

Kos dere :)

God morgon i från Monaco!

Overcast på morgonen men det ser ut till att molnen sakta spricker upp nu. Sitter på jobbet nu med mitt sista projekt. Vet inte helt om detta är sista arbetsveckan eller om jag blir kvar en vecka till. Det visar sig på fredag.

Önskar er alla en fin tisdag.

God morgen fra Oslo.

Har fri hele uka:D Skal bort på skolen om en halvtime og hente standpunkt karakterene mine, og etter det er det fri:D

Så blir det sansynligvis tur til Nadderud i kveld for så enga vinne:D

God tirsdag formiddag fra Bislet!

Er nå tilbake i gamlelandet etter fire måneders studier i Grand Forks, North Dakota, og tre uker på veien, som tok meg innom bl.a. Seattle, San Francisco, Los Angeles, Las Vegas og New York. Ble lite spotting, men Museum of Flight fikke jeg da i det miste tatt en snartur innom. Fikk også fløyet Fronier A319 (x2) og Icelandair 757-200 (x2). Må si at sistnevnte har fått ufortjent mye pepper her på forumet, synes servicen var fullt på høyde med, kanskje også bedre enn, andre selskaper. (som nå er konkurrenter...)

Solen skinner fra knallblaa himmel ogsaa her i Atlanta. Begynner idag en seksdagers arbeidsperiode og setter meg i bilen om en times tid for aa kjoere til Hartsfield/Jackson. Ferden gaar til Gulfport med en Delta Connection CRJ, og noedutgang er sikret. Foerste flight er en Tristar i kveld - paxen sitter nok akkurat naa og drikker Guinness paa Shannon. Underlig verden - irske myndigheter oensker soldatene hjertelig velkommen inn i terminalen, mens TSA hjemme faar hjerteinfarkt ved tanken ..... Og ja, de HAR vaapen, men de blir igjen ombord i flyet ved bakkestopp. Hvem tror dere de helst forsvarer hvis de faar valget?? :love

Corporate Travel har booket meg et hotell ved stranden, og ettersom dette blir en rolig uke, har jeg passet paa aa pakke badebuksa ogsaa!

Gulfport, Misisippi ligger rett ved gulfen ...

Har akkurat sjekket inn .. hotellet er fortsatt halvveis rasert etter Katrina - bl.a. er hele resepsjonsomraadet med restauranter og bar fortsatt stengt. Resepsjonen er paa rom 217 og hun som sitter der er noe av det sureste jeg har moett ...

Paa den annen side, saa er dette utsikten fra rommet:

Attachments

• gpt1.jpg
    gpt1.jpg
    87.5 KB · Views: 6

Originally posted by Thomas

Ække han i Hellas?

Enligt säkra källor landade han natten till måndag klockan 0114

Back