Glad tirsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad tirsdag fra Røros

God morgen fra Røros:-) Snart hjelpe til å servere frokost til en liten gruppe som er våkne på min tid av døgnet. Så blir det en presentasjon for styret vårt før jeg avslutter arbeidsdagen med en presentasjon for fylkeskommunen. DAT tar meg hjem og til foredraget med «han kloke mannen» fra Kompani Laurtzen på Eldorado i kveld. Best tirsdag ønskes:-)

Re: Glad tirsdag fra Røros

God morgen fra Flytoget. Alt for tidlig oppe i dag… Dagstur til Trondheim på timeplanen. Satser på å rekke en morgenkaffe i SAS-loungen. Retur i ettermiddag med DY. En finfin tirsdag ønskes[emoji846]

God morgen fra Der Knaus. Kruttsterk Evergood i dag før 4 Teams møter på rappen.. Nesten COVID19 følelse. Junior krøp akkurat forbi og sa sarkastisk at han "identifiserte seg som en snegle".. Skal ikke mer til for å få denn skrotten ut i gap-latter.

Fotballkamp klokken 16.20, så det begynner å bli knapt med tid..

Last edited:

God morgen fra langt utti havet. Her venter jeg på at noen skal gjøre noe.
Så trenger jeg 40 min for å sjekke at alt er tommel opp.

God morgen fra Lillestrøm. Etter å ha kjøpt noen sterke brusetabletter på pol... apoteket i går fikk jeg første natt på 2 uker uten hoste. Det var nokså deilig og funket helt til jeg våknet og sa noe. Da kom hevnen. Men totalt verd det. :)

I dag er det ingen møter på kontoret. Jobben min mye av dagen er å sitte og drikke kaffe mens jeg spiller favorittmusikken min helt for meg selv for å finlytte til neste års "lydrevolusjon".

Ha en best dag, med eller uten Country og Western spilleliste.

God morgen fra Kongsberg.

Dårlig med søvn her i dag gitt. Jeg pådro meg et ribbensbrudd for en ukes tid siden og det var så inni helvxxxx vondt i natt. Etter all erfaring skal det begynne å komme seg nå i løpet av kort tid. I går ble det bridge på Notodden for første gang. Hyggelig plass å spille og lit flere folk enn det pleier å være på Notodden. At vi vant i tillegg var jo ekstra hyggelig. I dag blir det en rolig dag her. Må få ordnet litt saker og ting før Italiatur på torsdag.

Mornings fra kontoret. Sykkel til jobb i dag, alltid fint fare forbi køen på E18. Ser at alle konkurransemyndigheter har sagt sitt nå, så da blir det spennende med endringer med hva man eventuelt skal gjøre på jobb fremover fra høsten av. Fotballkamp for eldstemann, men vi stiller mannssterke med lillebror på slep men hun dere "Non-tradwifen" jeg deler seng med en ute på noe jobbgreier. Ha en fin dag

Ha en best dag, med eller uten Country og Western spilleliste.

e8d0440ff78edca48d545aa26bfef6bf.jpg

Ellers god dag fra bortekontoret. Ikke så mye spennende som skjer her, egentlig

Ha en god en :)

God morgen fra Billingstadsletta. Innom Stuttgart-filialen for å preppe kjerra for salg. Litt kontorering her mens jeg venter. Køen er forhåpentligvis borte når jeg skal tilbake til sentrum.

God formiddag fra Jåttåvågen,

En bra start på dagen i morgenmøtene. Møtefri resten av arbeidsdagen så da blir det god anledning til "catch-up" med prosjektoppgavene.
I kveld styremøte i FMS som står på planen.
Ha en fin dag.

Back