Glad tirsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad tirsdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Snart klar for dagens første vaffelplate..med rørte bær og rørosrømme:-) så blir det kontorering ut dagen før middag med en delegasjon fra Jotunheimen. Nyt dagen du også.

Re: Glad tirsdag fra Røros

God morgon från ett frostbitet Berlin!
Ska komma i ordning det sista med flytten och ringa till det svenska Skatteverket för lite byråkratifrågor.

Ha en fin dag!

Gjesp fra Clarion BGO. Spurte pent om nerde-rom ut mot rullebanen og fikk hjørnerom med full glaning og ble vekket at fire grønne hjulvispere som dokket rett nede for. Nå er det bort på Sixt og smiske seg til en god bil for dagen.

Mornings fra Asker. Her løper vi rundt i holding, og venter på barnehagen skal åpne. Hjemmekontor, slik at samme fyr kan tas med til en ekstra sjekk hos tannlegen i lunsjen, etter siste stunt. Mulig jeg skal få meg en løpetur i arbeidstiden også. Ha en fin dag.

God morgen fra Fbu. Alle krapyler og drager ute av huset så gjemmekontoret kan gjenåpnes. Satser på slalom i ettermiddag før trd besøkes i kveldingen. Kanskje jeg til og med rekker en hårklipp før avgang.

God morgen fra Lysaker. Enkelt togsett til jobb i dag, så det ble intimt og koselig. Ellers så er det en tirsdag helt på det ordinære. Får se om man får utført ukens 3 økt med fysisk forstring i kveld.

God morgen fra Hafjell hotell. Tenker jeg straks går til frokosten og så blir det å pakke og etter hvert sjekke ut før en kombo av Innlandstrafikk og SJ Nord skal ta meg heimat. Det har faktisk åpna en asiatisk restaurant nylig i de gamle lokalene til Hafjell pizza (som nå har flyttet til bunnstasjonen i alpintsenteret), prøvde den i går kveld - anbefales. Stor porsjon stekte nudler med biff for under 200 kroner. Er jo litt begrensa utvalg av mat i en kommune med ca 5k fastboende.

Last edited:

God morgen fra Parkveien. Stille på kontoret i dag så det ser ut til å bli produktivt. Jobber med retur fra CPT i påsken. Jammen stive priser...

God dag fra havet.

Stille før stormen og logistikken er allerede blitt en utfordring. Det kan ikke bli bedre, bare verre :)

Begynt å planlegge kommende fri og den planen er: Tom.
Så da spørs det hva som skjer. Har en CT som ligger å venter og da kan alt skje :)

FQTV

God ettermiddag fra BKI, Kota kinabalu. Vi sitter å venter på at innsjekk skal åpne, så vi får sjekket inn og gått bort på MCDonalds for litt for, før vi går gjennom security. Detter er flight nr13(grøss og gru), og andre domestik, med selskap nr 9 på turen. Vi har i dag vært ute på en liten sydhavsøy, 15min med en åpen båt som gikk i 25knop, fra sentrum. Der har vi badet, dykket og sett på koraller, fisk og kråkeboller og bare slappet av. Virkelig en drømmedag.
Det passet helt ypperlig at Firefly endret tidspunktet på flighten fra 10.25 til 19.40, ikke like mye da de utsatte ytterligere 50min til 20.30, så vi er vel ikke på hotellet i Penang før 00.30 tror jeg.
Ha en fortsatt fin dag enten du er på vann, i vann, på land eller i luften

Morn fra fra Tønsberg. Etter at man i går ble del av de 25% i firmaet som nedbemannes så blir det et par dager egotid hjemme mens man finner ut av hvordan de gjenværende tre månedene skal organiseres.
Hittil har man fått seg en tur på treningssenteret med alle pensjonistene, så burde man flytte litt snø etterpå for å unngå skøytebane på gårdsplassen

G'moorgen! Solen skinner, og tempen er på vei oppover. Is på frontruta i morges, men det lot seg lett ordnes med litt varmt vann.

Nå er det full aktivitet på hjemmekontoret, mens valpen ligger og småsnorker ved siden av meg. Inspirerende ...

God ettermiddag fra Jåttå,

Tidlig start i dag med byggemøte med entreprenøren for bygging av nye museumshaller på Sola , deretter full fart over hit til Jåttå og prosjektet her.
Litt lenger dag her i dag for å få ferdig presentasjoner over januar måneds fremdrift til møte med ledelsen i morgen.
Ha en fin dag.

Glad tirsdag fra Romerikes "Toscana" :)

Dagen tilbringes rolig hjemme med litt sameie-arbeide, og bare lader opp etter 5 vakter på 5 dager, før 2 nye vakter onsdag og torsdag, før turen atter går rett vestover til mitt andre hjem i SVG for helgen.

Travle tider, men signer dagen som best man kan :)
Ha en flott en dere også !

Her hadde vi glede av fleksibelt hjemme kontor i går, med nydelig vår vær snudde vi arbeids dagen opp ned og dro over til Whidbey Island og Deception Pass. Fikk en nydelig tur langs vannet hvor vi så Porpuses (Delfin Familien), mye Sea Lions og siden vi har inngått Codeshare avtale med Bald Eagles, Golden Eagles var alle disse innom å hilste på oss. En flott dag

I dag er det solid trykk i begge prosjektene, det ene er et bonus prosjekt jeg får sneket inn siden jeg bruker 1 minutt i reise vei. Bra for meg og meget bra for firmaet.

Back