Glad tirsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad tirsdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården. Snart klar for en ny kontordag - men skal ikke se bort i fra at om en drøy times tid så blir det vaffel med Rørosrømme og nyrørt blåbærsyltetøy. Ha en digg start på dagen du også.

Re: Glad tirsdag fra Røros

Mornings fra Tjøme. Etterhvert skal vi havne i Sandefjord, men det legges både opp til et vaffelstopp, og kanskje en sykkeltur for å komme dit. Ha en fin dag

God mårnings fra Stavanger. Her sitter en å inntar frokost, stekt egg og bønner - makaløst :D
Ute har himmelens sluser åpnet seg og det bøtter ned. Greit for meg for jeg har ingen planer utomhus.
Til kvelden kommer døtrene på middag, så her tar vi lørdagskosen på en tirsdag.
Ha en fin fin dag der ute :)

God morgen fra 2000 Deltabyen. :)

Her fortsetter ferien og i efta ser det ut til at Flyr har satt opp en B737 MAX 8 til BGO, forøvrig samme maskin jeg hadde hjem fra SVG for en tid tilbake. Flyr ble booket da streikefaren hang tungt over SK... Vel vel, Flyr er greit nok med ledig midtsete som er digg! :)
Ellers må jeg si at å sitte i cockpiten på et småfly er mer interessant enn å sitte bak i en stor balje. ;) Men stor balje kommer jo lengre... :)

Ha en super dag med eller uten balje!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra 2000 Deltabyen. :)

Her fortsetter ferien og i efta ser det ut til at Flyr har satt opp en B737 MAX 8 til BGO, forøvrig samme maskin jeg hadde hjem fra SVG for en tid tilbake. Flyr ble booket da streikefaren hang tungt over SK... Vel vel, Flyr er greit nok med ledig midtsete som er digg! :)
Ellers må jeg si at å sitte i cockpiten på et småfly er mer interessant enn å sitte bak i en stor balje. ;) Men stor balje kommer jo lengre... :)

Ha en super dag med eller uten balje!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Ikke glem at du får en gratis vannflaske hos Flyr og da. Veldig praktisk at man slipper å kjøpe det på OSL. :)

Uansett god morgen fra Oslo, får se hva dagen bringer. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg.

Formen kjennes rimelig bra ut i dag etter noen litt tunge dager. Det vil si det var bedring i går. Det tok tydeligvis på med to ERCP'er på 3 dager. Vel, ingen store planer her i dag. Fruen er i Sverige til i morgen og ungene sover bort mesteparten av dagen så far har i grunnen huset for seg selv nesten hele dagen. Det blir vel til at jeg kikker på semifinalen i EM og om Sverige har noe å stille opp med mot Norges overkvinner. England er nok store favoritter, men Sverige klarer forhåpentligvis å by på noe mer motstand enn Norge.

I have met god, and her name is bacon!

Super god morgen fra Inverness. Beste Britiske frokost jeg noensinne har smakt på Rendezvous. Straks tog til Edinburgh

Andy Out
accf87ef1693ae4526b4628a44ea2d57.jpg

I have met god, and her name is bacon!

Ikke si det så dørstoppergrisen hører det …. :colgate:

G’morgen fra terrassen. 23 grader og småklamt. Vifte er på.

Her skal det brill-jeres i dag. Noen år siden sist, så skal bli interessant å se hvor mye synet har endret seg. Vil ikke tro det er så mye, men hvem vet hva disse øyemaskinene finner på …. Hold Brillan!

God ettermiddag fra Forus,
Litt småtravelt idag i Prosjektet , det begynner å dra seg til etter fellesferien.
Møkkavær her over i sørvest , skal hjelpe en av sønnene med å legge belegningsstein i ettermiddag. Satser på at været bedrer seg noe.
ha en fin dag.

God ettermiddag fra Ikast, DK.

En humpete tur fra Larvik til Hirtshals, men alle kom fra det uten varige mén og man har nå et lite ladestopp for både kjøretøy og pax før man kjører de siste 45 minuttene til Legoland Hotel.

En liten rekognoseringsrunde på hotellet og i Legoland før man skal finne seg noe middag.

Ha en finfin tirsdag!

God morgen fra United Loungen på Fort Lauderdale. Sabla deilig flyplass som skal definitivt brukes fremfor MIA hvis man skal stoppe før Atlanteren. Levering av bil, innsjekk av 8 kofferter (!) gikk på 20 minutter.. Loungen er svært bra med ok mat og en herlig karibisk vertinne som serverer oss mimosa og Bloody Mary ved stolene. Mulig vertinnen er ekstra glad da Dragen tipser henne 20 USD per drikk som jeg mener er i overkant.

SAS mente forøvrig at vi burde fly business så vi ble oppgradert alle til hver vår lille kosekrok på A350en.. Ikke vits å skuffe barna mer nå. De to yngste tror fremdeles vi skal fly monkey med Delta via Island.

Ganske så trist å forlate USA nå som vi virkelig føler oss lokale.. For et herlig folkeslag og ganske artig at vi som nordmenn kritiserer deres væremåte. Du får mer latter og komplimenter her på tre dager enn du får et år i Norge.

Avskjeden ble som forventet herlig på Shooters og håper det blir maks ett år til neste gang.

5E90CB96-4771-4209-B001-E88AEDBD94CE.jpg

704A9A87-AFB9-48E2-A5EB-52AD44AF24E5.jpeg

94755F9E-BC69-4186-B157-F520CE8DD660.jpeg

Sorry Sud, her ramla jeg av. SAS fra FLL? Et par Mimosa for meget..?

God kveld fra Osl i en 777-LR. Det stod plutselig gate closing på skjermene for ET til ARN 18.55, men gate personalet fortalte at de stenger 15 min før avgang. Masker var det flaks jeg hadde lagret i bagen. Ingen kø på manuell EU borger i passkontrollen, men ganske lang for resten av verden. Comfort på ARN skal nå testes før 4d til ord venter i morgen.

Om dere ikke blir stuck for lenge er det kanskje rom for å teste Polaris lounge før dere busser til Sas-delen?

Ser litt muggent it nå gitt.. flyet står på taxbanen fremdeles og har stått der i 80 minutter. Sliter litt med å rekke CPH skuta fra EWR nå..

Ser litt muggent it nå gitt.. flyet står på taxbanen fremdeles og har stått der i 80 minutter. Sliter litt med å rekke CPH skuta fra EWR nå..

Typisk sommervær i Fort Lauderdale med CBs og stengte flyplasser med store forsinkelser. Blir kanskje hotell på EWR.
Eller i beste fall klarer Dere å springe til flyet, men uten bagasje.

PS.
Å tippe $20 for drinker er mye ja, $5 er omtrent passe.

Southwest tar av. Alle andre står. UA'en ga pent plass til en Soutwest som dro avgårde.

Back