Glad tirsdag fra Roma

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Trastevete. Snart ut døren og opp til Termini for å ta ut dagens leiebil:-) På tide med en tur til min lokale optiker for synstest og valg av nye briller. I 15 år har jeg tatt synstest i Orte/Vasanello uten at optikeren kan noe særlig engelsk…men med vår italiensk og med hjelp av maskiner så har det gått fiiiiint. Lunsj og bading ute ved Fiumincino…så da blir det vel flyspotting fra vannet. Nyt dagen!

God morgen fra hybelen i Bergen.
Ja, her måtte en tilbake for jobbing og det blir litt av det gjennom sommeren slik at kollegaer kan få litt fri. Så tar jeg fri så mye jeg kan resten av året :D
Nå nytes en kopp Nespresso før en labber av gårde til jobb.
Ha en flott tirsdag :)

Morn fra Tønsberg. Nytt forsøk på å starte dagen kl 5 fra minstemann, men etter litt diskusjon ble vi enige om at kl 7 er et mye bedre tidspunkt. Hjemme alene med gutta i dag så får se hva vi finner på

Klokken er 737, ikke like eksotisk som 747 seff....menmen
Morn fra #hyttekontoret
Fins ikke bedre plassering for den slags :) Ha en fin en !

Mornings fra Tjøme. Akkurat tørket nok opp til å kunne ta morgenkaffe på trappa. Spørs om jeg ikke blir kommandert ut til å kutte mer vegetasjon her hos svigerfar. Lager som jeg har hyttekontor må også gjøres. Ha en fin dag.

God dag fra Tananger,
Her går det i feriemodus med mange aktiviteter rundt om i distriktet.
Nydelig vær i dag så etter et kort besøk hos min lokale frisør drar vi på båttur vest i havet resten av dagen. Noen krabbeteiner skal også i sjøen i dag.

Ha en fin julidag

God tirsdag fra Santiago hvor vintersolen skinner i dag også. Straks en tur på trening. Blir en høykulturell kveld med Madama Butterfly i operaen. Tipper jeg trenger et glass før det. Ha en fin dag.

Delvis skyet her i sør i dag.
Kontordag og ingen planer for kvelden. En jobbedag til før det blir litt ferie og ut på farten. Ser frem til det!

G'morgen fra varme SC .. Da var klokken 7:47 her også.

Ingen store planer for dagen. Har fått beskjed om å ta det rolig, så da gjør jeg det i den grad det er mulig ....

Tjallabais!

0747.jpg

God morgen fra paradis, her koses det så man nesten er redd for senskader.. Det ble brutal shopping i går hvor det eneste jeg endte opp med var et innmari fancy skyllemiddel jeg ønsket meg. Nå skal jeg lukte en ung Julio Iglesias. Middagen på Hooters var som vanlig perfekt og de har faktisk den beste snøkrabben og nå til 20 USD. Gotta love it.

b26dd9266d1eecc2e7987111e94c9593.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trallabom og god kveld fra Lillestrøm. Litt uvant å bare være hjemme å spise suppe og drikke vann. Men også deilig. Fått gjort litt praktiske ting i dag og så blir det sannsynligvis en runde golf i morgen. Får se hvor fullt det blir på banen. Er ikke i humør til å spille med 3 ukjente, men midt på dagen på 9-hulls banen pleier å være trygg havn.

Over 2,5 uker igjen med ferie... WOOOOP

Ha en best tirsdagskveld.

Back