Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God ruting. Synd det ble sånn. [emoji3]Møkkamorgen fra Flytoget
I dag skulle jeg og Elefanten ha første skikkelige "Bongo-tur" på lenge. Til ARN via LHR i en billig BA Club billett. Meeeen først klikket telefonen så den ikke ringte. Våknet av meg selv 05.50. Det er sent når avgang er 07.25. Men jeg hev på meg klær og bestilte taxi.
Midtveis til OSL får vi varsel fra BA om severe weather conditions og delay. Vi kom ikke til å rekke connection videre til ARN. Måtte be taxien snu og kjøre tilbake.
Man kan jo ikke forklare kunden at "desverre rakk jeg ikke eventet ditt kl 18.30 da jeg valgte å fly via London". Selv jeg ser den.
Så da måtte jeg nødkjøpe SAS igjen og fly vanlig direkte. Vi som hadde gleda oss så innmari til utflukten. Har hatt greit uflaks med BA bookinger i høst altså. Maaaakan.
Ha en bedre dag
Man kan jo ikke forklare kunden at "desverre rakk jeg ikke eventet ditt kl 18.30 da jeg valgte å fly via London". Selv jeg ser den.
Så sære kunder du har, da?![]()
Midtveis til OSL får vi varsel fra BA om severe weather conditions og delay. Vi kom ikke til å rekke connection videre til ARN.
Fikk en småskarp melding fra storbonden om at det var lurt å snike seg ut døren ved 05.30 tiden da det tydeligvis var klart for et nokså sjeldent hjemme med sykt-barn-dag i dag..
På den anden side kunne disse ‘servere weather conditions’ ha været
på LHR! Derovre er en sludbyge jo nok til at skabe massehysteri og panik:stir!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.