• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket og jeg er klar for noen timer på tog gjennom Østerdalen og til et igjen sivilt Røros. Heftige dager før jeg flyr ned til julebordet med resten av flynerdene på torsdag. Ha en strålende dag.

Mornings fra Kristiansund. Her blir det bittelitt arbeid, litt hjelping og ett sykebesøk.
Samt ser jeg etter ett hotell i Oslo for flynerdjulebord :)

Mornings etc åjåjåj. Ny kontordag venter. Så blir det middag hos opphavet og hjem til oversmurfadoren.

Gjorde reiseregninger i går og så jeg hadde satt rekord i forbruk på en uke i USA.i riktig retning. Altså mindre enn noensinne. Det er fine ting.

Ah og taxiturene mine i Jakarta kostet i snitt 7,50.

Ha en fin en

Mornings. Straks på vei til barbereren i Øvre Holmegate før det blir en tur til nabokommunen i sør for å hente en sykkel som har fått en overhaling. Håper det varslede regnet holder seg unna til jeg har fått kommet meg hjem med gliset.

Regn I Seattle - nei det har vi sluttet med:p Tidlig morgen her i vest 05:20 fergen noe som krever en trippel Espresso fra Commuter Comforters (det burde være en Fredspris eller noe sånt for mennesker som har trykket oppe i Espresso makinene fra 04:15 !)
Lang reisedag i dag - håper å være på hotellet ved 23:00 tiden om alt går som det skal - har lagt inn 1 800 CALL BONGO på speed dial
Ha en fin dag

God ettermiddag fra hula i Bergen. Da går denne jobbperioden mot slutt. Straks blir det transportetappe til BGO, DY til OSL og tog til Lillehammer.
Ha en fin fin tirsdag :)

Jobbdagen er snart slutt, men reisedelen starter i kveld. En kjapp tur til OSL, presentere noe greier der i morgen tidlig og så fly hjemover igjen.
Rødnese nedover, SK oppover. Ikke rare greier dette, men bedre enn åpent landskap dag etter dag.

Ha en flott dag alle sammen!

God ettermiddag fra det tiggerstadske!

Trist i været egentlig. Blir her noen dager nå. Skal også på nerdejulebord på torsdag.

I natt skal jeg overnatte på Fornebu. Tenkte jeg skulle kombinere med litt flyspotting, men så fikk jeg høre at jeg er for sent ute fordi all trafikken er visstnok flyttet til Gardermoen! Makan altså! Er det rart jeg drikker.......

Back