Glad søndag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Glad søndag!

Ahh .. godt å få dere på seks timers avstand igjen .. utrolig hvilken forskjell denne lille timen gjør!

Skyet og 16 grader her hos meg .. sitter og koser meg med en liten skotsk en og hører på Seattle Sounders på nettradio .. forøvrig vært en dag i fotballens tegn .. både Fox, GOL og ESPN har kjørt kvalikmatcher, så det har vært å velge og vrake hver gang jeg slo på tv'en.

Ser fram til en stille søndag .. skal sove lenge.

Kun seks dager til Seattle!!

Re: Glad søndag!

Glad søndag og glad sommertid! Blir en rolig start på dagen før SAS tar meg til Bodø i ettermiddag. Ha en fin søndag!

God morgen fra Suvarnabhumi flyplassen i Bangkok. Sitter nå å venter på flyet til Kuala Lumpur. Det har vært en lang tur dette med en del forsinkelser men vi har fått flydd Emirates A380 på business, vi måtte "overnatte" i loungen i Dubai og vi ble oppgradert til First class på Emirates 777-300ER fra Dubai til Bangkok. Men det kommer mer om dette i reisebrevet :-)

Ser der, ja! Noen som ordner seg. :)

God morgen fra BGO. Er på vei til SVG og videre til FAN (med bil). Det blir en lang arbeidsdag der nede, og retur til BGO i kveld. Forresten nydelig vær i Bergen i dag, selv om det gjerne kunne vært et par grader mer. Ha en strålende dag alle forumister.

God morgon från Uppsala,

Efter en riktigt trevlig 25års dag igår blir det att städa upp i kaoset och njuta av en stilla dag. Största utmaningen tror jag blir att få upp alla 5 som sover i min lägenhet just nu :)
Har inte tittat ut genom fönstret men jag tror att det blir en fin dag!

God morgen fra Oslo hvor solen skinner. Litt rusten og groggy etter igår, men man kommer vel seg etterhvert. Idag blir det å rydde og montere diverse ting i leiligheten før det blir å stikke over til de gamle på middag ikveld. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger! Frokost er nettopp inntatt. Ble å stå opp litt sent etter byturen i går.

Ser at det er brillefint vær ute, så det blir nok en tur ut i dag!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra hovedstaden! Nettopp sendt ut forespørsel til diverse snekkere og byggmestere om pris på montering av ny entrédør. Sist jeg sjekket i november 2007 så var gjennomgangstonen at det var sprengt kapasitet og at man helst ikke tok slike småoppdrag. Vi får se hvordan tonen er nå ;)

Ellers har man oppgradert til IE8. Ser ingen store forskjeller fra IE7, men det er sikkert lurt uansett å kjøre nyeste versjon :rolleyes:

Ha en fin dag alle sammen!

Nydelig søndagsvær her på Nærsnes. Nå blir det snart brunch og så får man se å komme seg ut å gå en tur. Indretjeneste venter utpå ettermiddagen.
Ha en fin dag.

God dag! Sola skinner, og Kristin og venninnen Helene skal snart sendes hjem til Halden. Det betyr at det blir en fin ettermiddag for noen øl og kanskje middag ute. Mon tro om det ikke går troll i ord ^_^

God morgon frå Trondheim, og vel blåst! :)

Klokka er stilt, og frokosten er innteke 1 time seinare enn først antatt. Grått i veret, men det skal ikkje forhindre ein lang tur ute ;)

Ha ein flott søndag!

På Flytoget nå og det betyr at jeg rekker et glass Sancerre på OSL...i solskinnet

'Morgen fra CPH, store planer om å ta meg sammen å ta en tur på lesesalen, men ikke 100 % sikker på om jeg får det til. I såfall blir det mange bøker med hjem til påske...

Ha en strålende Søndag!

God søndag. En liten spasertur måtte til i det fine været. Sikret meg helgens aviser på jobben. Men ellers er jeg sånn passe fornøyd med sol og 5-6 grader. Folk klamrer seg godt til kaffekoppene sine, her de sitter nede på Tanta til Beate og Vårt dalige brød...

God dag fra Lista. Solen skinner, så ser ikke bort fra at jeg tar meg en tur i det fine været.

Ha en fin dag alle sammen!

Idag ble det å sove litt lenger enn vanlig siden det var overgang til sommertid. Jr har feber, så det blir innedag i dag. Men det er nok sikkert litt ting som skal ryddes på. Så dagen skal nok gå.

Ellers ingen planer. I morgen er det jobb igjen. Det er nok derfor jeg drikker!!

BF:cool2

God søndag - her er jeg godt i gang med å sortere og kontrollere papirer og selvangivelse. Grei skuring hadde det ikke vært for det f********* aksjonærregisteret som aldri greier å komme med riktige opplysninger. Kommer vel i mål i år også.

God kveld i stuen. Da var jeg atter tilbake på SVG etter en svært så effektiv arbeidsdag på Lista. Eneste skåret i gleden nå, er at siste flyet til BGO er forsinket med i hvert fall en halv time. Dermed blir det halvannen time i loungen(lol) på Sola på meg nå. Jaja, stille og rolig her i hvert fall.

God kveld i stuen. Da var jeg atter tilbake på SVG etter en svært så effektiv arbeidsdag på Lista. Eneste skåret i gleden nå, er at siste flyet til BGO er forsinket med i hvert fall en halv time. Dermed blir det halvannen time i loungen(lol) på Sola på meg nå. Jaja, stille og rolig her i hvert fall.

Arbeidsdag? Er du prest, eller?;)

BF:cool2

God aften fra CPH, hvor jeg og en kollega har en kort Pit-stop før reisen går videre til Palma i morgen. 2 WF-hopp i dag, etterfulgt av Metro-tur inn til sentrum hvor vi fant oss bord på Peder Okse som hadde en meeget god biff å by på i kveld. Fikk med oss en gammel kollega ut så det var jo hyggelig. Nå er det natt snart, slik at en lang dag i morgen kan gjennomføres uten problemer.

Back