Glad søndag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen (formiddag)fra Ris. Ute er det tåke og inne er det peis, kaffe og forum. Storfamiliemiddag på Tårnhuset Bistro i ettermiddag - så får vi se hva dagen bringer i mellomtiden…har et tilbud om å bli med ned i tunnelen til Fornebubanen i formiddag… Men søndag skal selvfølgelig først og fremst nytes:-)

Gooodmorgen fra Malmö. Lige stået op, og kaffe er ved at løbe igennem kanden. En kæmpe lastvogn vækkede mig her denne her morgen, så det er bare lidt irriterende. Nuvel. 7.47, er dog dagens bedste tidspunkt, og selv om man sagtens kunne sove videre. Så vil jeg også gerne op og nyde dagens bedste minut. Hav en dejlig dag der ude :-)

• Like
Reactions: EB
Morn fra Tønsberg. Tjukk tåke ute, men skal visst bli sommerlig i dag også, så da passer det vel bra med det som fort blir årets siste runde med grillen. Kanskje jeg klarer å rengjøre den også i år?

God morgen (formiddag)fra Ris. Ute er det tåke og inne er det peis, kaffe og forum. Storfamiliemiddag på Tårnhuset Bistro i ettermiddag - så får vi se hva dagen bringer i mellomtiden…har et tilbud om å bli med ned i tunnelen til Fornebubanen i formiddag… Men søndag skal selvfølgelig først og fremst nytes:-)
Oi dette må du ta bilder av om du får lov til. Hilsen en nerd.

God søndag. Forkjølelsen har ikke blitt noe bedre, hadde mer enn nok med å komme meg til butikken i går, men får vel prøve å gå en liten tur ut i finværet. Så får jeg i løpet av dagen vurdere om formen holder til jobb i morgen eller om det blir nok en hjemmedag. Greit å gi beskjed om sånt i god tid. Når man blir sliten nok av å gå i butikken så er det å løpe rundt i sykehuskorridorer ikke ideelt.

Mornings fra Finse. Frokost fortært og blir en tur til Blåisen før Vy tar meg tilbake til Asker i kveld. Ha en fin dag.
Finse er helt nydelig, kanskje den letteste fjellheimen å komme til fra Oslo og Bergensområdet med kollektivt. Veldig praktisk når både DNT hytta og Finse 1222 er rett ved. Finsehytta er btw en av få DNT hytter som har wifi for gjester. På Rondvassbu hvor jeg jobba litt i fjor er det Starlink man bruker for å connecte hytta til omverdenen , men det passordet der gis ikke ut til gjester. Men så har jo Finsehytta både permanent strøm og sikkert en fiberkabel. Den andre hytta som har wifi for gjester er Gjendesheim som er litt i samme gata som Finsehytta.

God morgen fra solstolen med nykvernet kaffe. Mimosafri frokost er inntatt med arvingene og straks er det en tur bak i marka her - var en magisk morgen og i dag var vi rett over tåkehavet som lå som et teppe. I kveld blir det en svær culotte som står for moroa.

Hvorfor er det ikke mulig å avvise kaker (decline cookies) på nye Flyprat?
Hvis man velger "Learn more..." da er det bare masse informasjon og ikke noe valg.

1757241960938.webp

Oi dette må du ta bilder av om du får lov til. Hilsen en nerd.

God søndag. Forkjølelsen har ikke blitt noe bedre, hadde mer enn nok med å komme meg til butikken i går, men får vel prøve å gå en liten tur ut i finværet. Så får jeg i løpet av dagen vurdere om formen holder til jobb i morgen eller om det blir nok en hjemmedag. Greit å gi beskjed om sånt i god tid. Når man blir sliten nok av å gå i butikken så er det å løpe rundt i sykehuskorridorer ikke ideelt.
Entusiasmen er vel neppe over vårt familie selskap 😎 God ettermiddag fra oss under tåkehavet, temmelig grått her og i Drøbak hvor en hentet litt munngodt på et av bakeriene…

G'moorgen ... Her er jeg i slumremodus mellom bikkjetur(er) og Svigerbeistoppstandelse. Ingen spesielle planer for dagen utenom å pløye meg gjennom en bok.

God ettmidda fra Norges tettest befolkede område. Gardermoen. Jeg har en tanke om at det mangler plass her. Det gjelder også SAS innenlandslounge.

OSL trenger mere "space" og SAS trenger en lounge til.

Ps.
Noen så ufo hjemme i går, samnsynligvis en slik space x oppskyting.

Last edited:
God søndag fra den sørlige halvkule. Latinobursdagen i går/natt ble akkurat så slitsom (og morsom) som forventet. Våren har tatt en pause i dag så det blir innedag. Men grillen skal fyres opp til søndagsmiddagen. Ha en fin dag.

Man skal alltid si ja til kaker!

Ekstra God morgen fra Denver. Sitter i Uber på vei til flyplassen for å starte reisen hjem til prinsessa. Men ikke uten å drikke opp beholdningen av en nyoppdaget skatt, nemlig Fresca. Fy flate, den bare endret livet vårt. Åjåjåjåj

1000023754.webp

Det har gått med 20 bokser disse dagene.

Ha en best søndag.

Det har gått med 20 bokser disse dagene.

Ha en best søndag.

Hmm .. Vurdert å gjøre avhengigheten kortvarig?

Fresca ingredients like aspartame and acesulfame potassium are low-calorie artificial sweeteners that are generally recognized as safe by regulatory bodies, though the World Health Organization (WHO) classifies aspartame as a possible human carcinogen, recommending limited consumption. Other ingredients like citric acid, natural flavors, and potassium sorbate are common in foods and drinks. While generally safe in small amounts, consuming artificial sweeteners is not ideal for overall health, and water or natural fruit juices are better alternatives.

Just sayin' ..... ;)

God kveld fra Kongsberg. Dagen har for det meste blitt tilbragt på Telemark Airshow på Notodden. Meget bra stevne. Her er en dansk F16 som tar av. Trengte ikke mye bane. Den tok av fra RW21 og var i luften før veien som krysser rullebanen. Det var bra mye støy når den tok av.

Attachments

• PXL_20250907_131835437.webp
    PXL_20250907_131835437.webp
    189.5 KB · Views: 4
Regna med det var noe plutonium oppi der, egentlig. Bra jeg ikke fikk tid til å tømme Target og pakket med hjem.

Nærmere tømming av Tarm enn av tømming Target.... 👩‍🔬
(for min del ville det mest av alt slått til i blæra, en halv cola zero og jeg blir alle vannlatende menneskers ledestjerne for en dag).

Back