• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag :-)

God morgen fra Ris. Klar for en rolig morgen her hjemme før en av årets hyggeligste lunsjer med venner som har blitt familie. Ha en herlig søndag du også.

Re: Glad søndag :-)

God søndag fra Arlanda. Deilig og titte ut og det første du ser om morgenen er fly som tar av. Sol er det og. :) Ha en fin en! :)

God søndag fra Minneapolis. Det er veldig uvant å ha 2 hele dager på destinasjonen. Det er varslet at gufseværet fra sørstatene skal komme opp hit idag så idag skal jeg utforske byen via den innvendige skyway-systemet som gjør at man kan komme seg mellom mange av byggene downtown uten å gå utendørs.

skyways-map_0.png

Stod opp tidlig idag da jeg har innebygget alarm for endring av reise. Fikk oppgradering på reisen tilbake fra EWR, men det var ikke enkelt å få reservert sete via noen av websitene til sas. Fikk tilslutt tips om å bruke en annen feil på websidene for å komme forbi dette. Ved å bruke flysas.com og legge inn passasjerinfo, som det stadig kommer popup om, så kom det opp link om setereservasjon der, De andre websitene fungerte ikke. Det er ikke enkelt å være kunde av sas Brukte godt over en time på å komme i mål.

Ha en god en alle som vet å beskytte seg mot dårlig vær og vanskelige websiter.

Hu og hei. Her fikk bikkjene meg opp at oh-six-hundred sharp. And what does the 'oh' stand for? Det vet dere sikkert .... :D

Har ikke sett noe til drittværet Robert hevder kommer herfra, men så det herjet noe greier i Missouri .. Her er det bare varmt og klamt.

Fikk gjort mye i hagen i går. Dermed kan man med god samvittighet nyte et par fotballkamper i dag.

Det er varslet både vind og sludd når flyet skal avgårde. Spørs om jeg klarer rekke frem i tide til oppgraderingen som jeg har fått fra EWR.

Fra Indiana, dette kan bli spennende:
C-lSREZXYAARgtk.jpg

God dag fra Gamlebyen. Her er det en meget rolig søndag i heimen. Nå kryper vel temperaturen snart opp mot 14 grader og det er på tide å innta den syd-syd-vest-vendte balkongen. Ha en fin søndag, som er en ekstra fin søndag, for det finnes ingen blåmandag dagen etter !

God dag fra CircleK Lier. En dagenderpå burger før kursen går videre sørover. Glad det ikke er jeg som kjører. Ha en fin dag

Usj, på "Five guys" var man nødt til å velge hvilke ingredienser man skulle ha på burgeren. Var ikke klar for den slags store avgjørelser idag.

Usj, på "Five guys" var man nødt til å velge hvilke ingredienser man skulle ha på burgeren. Var ikke klar for den slags store avgjørelser idag.

All the way. Da slipper man å tenke ;)

957b8f3bd57e7d3eaf906c53d951a343.jpg

Kjenner ingen andre som ser det som et problem. :) Bacon i milkshaken kan du til og med få.

Ble imidlertid småsjokka da jeg så Five Guys på Champs Elysses ..

All the way. Da slipper man å tenke ;)
Man må tenke om man har matallergier og 3-4 av tilbehørene kan medføre tur på akutten.

Men gratis peanøtter uten komplikasjoner, det hadde de. Litt som Long Bar i Singapore.

Man må tenke om man har matallergier og 3-4 av tilbehørene kan medføre tur på akutten.

Da må det vel være greiere å skreddersy en burger, enn å bestille en "ferdig" burger og så måtte be de ta av halvparten av tilbehøret?

Da må det vel være greiere å skreddersy en burger, enn å bestille en "ferdig" burger og så måtte be de ta av halvparten av tilbehøret?

Nå er du bare sykt urimelig!!!

Back