• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

Middag i går på vår nye favorittrestaurant; Cantina Rustica i Bogstadveien - kjempegod italiensk mat!! Nå er det frokost, kaffe og nye aviser... God søndag!!

Re: Glad søndag morgen...

God morgen... regn,regn og atter regn. Men det er lys i tunnellen. Får se til å pakke en liten bag nå etter frokost for i ettermiddag reiser jeg til BKK og DER er det jo varmere om ikke annet:D

Da blir det vel "live" rapport ra luften igjen?

Reise skal jeg ogsaa. .. god morgen fra et fortsatt moerkt ATL. Turen gaar til Cherry Point Marine Air Base i North Carolina .. saa det blir fly til Raleigh og leiebil de siste tre timene ...
Irene er fortsatt en dag eller to unna, saa jeg haaper paa godt vaer.

Er ikke du lei av å kjøre bil ennå????

god kveld - nå er det snart bullelalla, før jeg starter på siste uke på jobben før jeg tar pappaperm! Dét skal bli godt! Det ble en liten oppdatering av Scanair.no i dag, etter en lang dag som bl.a. har inneholdt en skogstur med prinsessen i meis. Vi hørte mye fly over oss, og turen mål (det ble en kort en siden vi skulle i middag hos de gamle) var stedet der Braathens SAFE's Fellowhip styrtet lille julaften 1972. I dag står det en minnebauta der, og man kan fremdeles se at det har skjedd saker og ting der en gang. Det er lite trær, og de som er er ganske små - med andre ord mindre enn 33 år.

Back