Glad søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen

Siste dag av sommerferien 2006... Dagen skal nytes til det fulle... Nå regner det i hovedstaden og det er første gang i ferien... Ha en bedre søndag...

Re: Glad søndag morgen

Her i Ørsta er det tett skodde, får håpe det lettar snart! Dagen i dag ver nytta til familiemiddag, før turen gjeng til HØddvoll for å vere assistendommar på Hødd - Strømsgodset.
Ha ein topp dag folks!:hi2

Her i Lillestrøm regner det som bare det endelig, på tide etter uker med 25-30 grader.
Men det kommer nok litt sent, da skogen begynner å bli gul alt. Kjedelig da det minner meg om høsten.:rolleyes:
Men jeg er ferdig med min 2 uke av pappapermen på totalt 5 uker, og har enda 5 uker ferie etter det, så livet er herlig dere. :p

Airbus 330. :-p

Da er jeg framme i Bangkok etter en ytterst behagelig og bra reise med Thai i natt. Nå skal jeg ut og få meg litt mat før jeg tar tidlig kveld. Varmt og klamt som vanlig, med over 35 grader og høy luftfuktighet. Skal se om jeg ikke får oppdatert tripreport også om ikke så lenge. .. med noen bilder.

God formiddag fra Alta.

Varmt og fint i Alta i dag. 20 grader og skyfri himmel. Har akkurat kommet hjem fra en tur i skogen med ungene. Nå skal dem heldigvis straks ha formiddagsluren sin, så da blir det et par rolige timer. I kveld står sykling på programmet. Skal se om det ikke blir en liten 5 mils tur opp til Gargia Fjellstue

Oh-Five-Thirty her i Calofirnia.. og hva staar 'Oh' for? Oh My God It's Early ..... ^_^

Ferdig paa Riverside sent i gaar kveld etter litt forviklinger. Sjaafoeren som kjoerte crew-limo'en hadde ikke foererkort (!) saa security ville naturlig nok ikke slippe ham inn paa basen .. saa det tok litt tid foer jeg fikk dem transportert siste biten. Noe sier meg at vi ikke kommer til aa bruke det firmaet mer ...

Har akkkurat faatt meg selvbrygget morrakaffe, livet ser litt lysere ut og jeg skal snart sjekke ut og sette kursen for San Diego, hvor jeg skal ha en kjapp turn paa en 752. Deretter har jeg resten av dagen paa meg til aa kjoere tilbake hit og videre opp til Victorville, hvor jeg skal vaere til loerdag. Haaper paa mange, fine fotomuligheter!!!

Heteboelgen er over .. dagen ser ut til aa bringe lettskyet vaer med temperaturer paa tyvetallet. Nomaden er fulladet, vinduene rulles ned og California skal fylles med DumDum Boys, De Lillos og Raga Rockers! :cool:

Ikke like sprek som SK384, men har da unnagjort nesten 2 mil på sykkelen nettopp :p

25 grader og halvskyet her oppe, 2 tidligvakter på jobb nå før det er Trondheim'ern på Onsdag - været ser ikke så lysende bra ut.

Nå er det dusjen før kursen settes til møberydding hos en i familien.. :cool:

God ettermiddag fra Fornebu

Senvakt idag og telefonene her koker, det er ALT for få på jobb, som vanlig. Var å så Superman på kino på fredagen, og jøss den var ganske spektakulær, skønt historien var en smule tynn,men det var som forventet

Håper det blir spottingtur til uka :D

Kos dere folkens :)

S A

Originally posted by Thomas

Ikke like sprek som SK384, men har da unnagjort nesten 2 mil på sykkelen nettopp :p

Sprek!?!?! Ikke foer du har proevd www.vikingtour.no :colgate:

God Sundags morgon frå New England. Sommarveret er komen for fullt her på austkysten, vermeldinga lyder på over +30c og ikkje ei sky på himmelen. Kom tilbake frå CCS( Caracas, Venezuela) i går kveld. Så no er det eit par velfortjente dagar fri til neste økt.:D

Originally posted by Thomas

Trondheim'ern på Onsdag - været ser ikke så lysende bra ut.
Regn regn regn regn.. Velkommen til Trøndelag :p

god søndagsettermiddag fra Tromsø Int Airport :) sitter her ved gate 25 og venter på flyet som skal ta meg til Kirkenes og videre til Vadsø.. Natten ble tilbringt i Bærumsområdet, hos et søskenebarn av meg, så ble ikke mange timene jeg hadde på Thon Hotel Opera i går gitt :) Sjekka inn i halv12 tia på formiddagen og sjekka ut igjen i 22tia i går kveld :)

Men nu sitt man bare å gleder seg til å komme hjem og få avkjølt seg litt.. var jo altfor varmt nede i Oslo området for en nordboer ;) men må nok tilbake om et par ukers tid for å hente linsa mi når den er ferdig på reperasjon, så ble igrunnen lite spotting på meg denne gangen ja.. men men.. man fikk jo gjort mye annet rart da :)

Da var også jeg tilbake på nett etter to ukers ferie. Ferie og ferie fru Blom - en uke som vaktmester for min stadig eldre mor med gammelt hus fra 1921 og en uke onkel for fire mellom 5 og 12 år - det skal bli godt å komme på jobb å slappe av litt :posty:

Dessuten er det bare ni dager til det bærer avgårde på tre-musketer-spottertur til Nederland og England :colgate:

Puh .. fremme i Victorville etter en nesten tretimers tur fra San Diego. Sjekket inn paa en splitterny Comfort Suites og kaffeduften fyller allerede rommet ... ^_^

Fikk med meg de siste 20 minuttene av RBK-Lallestroem og naa skal jeg plukke fram bildene fra San Diego. Vi sto parkert omtrent rett paa rullebanen, saa jeg har haap om noen gode bilder - til tross for daarlig sikt. Det var taake og regn og diverse go-arounds - bl.a. oss , selv om den landet til slutt ..

Stay tuned!

God kveld herfra!
Halvveis i ferien, og hjemom for å skifte gear. Lite flyplass-spotting hittil, men det tar seg opp de neste to ukene.

God kveld fra Oslo. Tilbake etter leilighetssøk i København. I morgen blir det så å snakke med min "sponsor" for å avgi om vi skal legge inn bud

Back