Glad søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen

Fantatstisk godt å ligge i egen seng igjen... Overskyet i hovedstaden - det føles også helt ok ut... Ha en bedre søndag - fortsatt en uke med ferie....:D

Re: Glad søndag morgen

God morgen fra Alta. Overskyet og 10 grader i nord i dag. Vi får se om det letter litt i løpet av dagen. Ble en urolig natt med lite søvn. Våknet til unge skrik jevnt og trutt i natt. Heldigvis meget sjelden det skjer.

God morgen ønskes fra Sørlandet også!

Første gang jeg har vært på kontoret en søndag morgen kl 0800 i ferien. Men jeg måtte kjøre kjerringa på jobb i mangel av busser så tidlig søndag, så da stakk jeg likegodt oppom kontoret for å gjøre unna noen saker.

Duskregn i Krs denne morgenen. Reiser til Berlin i morgen og skal være noen dager. Reiser med ferge og bil denne gangen. De melder fra 32 til 37 grader i Berlin så det kan bli noen hete dager! Men tyskerne har jo vanligvis godt med kaldt øl, så det skal nok gå! hehe!

Ha en bedre søndag!

BF;)

God morgon frå Ørsta! Her er det ikkje ei sky på himmelen, sola skin og alt er berre lekkert. SK384: Du har mi djupaste medkjensle, er heldigvis ikkje ofte at prinsessa her i huset er vaken heile natta heller. HA ein strålande dag folkens!:)

G'morgen fra Alpharetta! Her skal det jobbes. Om en halvtime settes kursen mot Coumbia SC per bil ...

Det er 22 grader, skyet og regnbyger i omegnen.

God søndag frå Bergen. Tåkedis, og litt klamt. Håper på forbedringer utover dagen.

Ein snartur bortom BGO tidligere og snappa ein av russereane som lander i Bergen i dag. Ingen luxus-kvalitet på bildet, dessverre (IXUS)

Bilder på airpics

Attachments

• IMG_0989_cr_02.jpg
    IMG_0989_cr_02.jpg
    25.3 KB · Views: 2

God søndag fra Maura

Og hvilken god søndag: I dag skal jeg først fly Dash-8, før jeg befinner meg blant publikum i Trädgårdsforeningen i Gøteborg, hvor Status Quo er kveldens hovedattraksjon. Så når vi oppsummerer blir det:
-Ny flytype (har flydd -100 før, men ikke -300)
-Ny flyplass
-Ny by.

Forhåpentligvis snekrer jeg sammen en liten trip-report når jeg kommer hjem i morgen.

Originally posted by zico77

God søndag frå Bergen. Tåkedis, og litt klamt. Håper på forbedringer utover dagen.

Ein snartur bortom BGO tidligere og snappa ein av russereane som lander i Bergen i dag. Ingen luxus-kvalitet på bildet, dessverre (IXUS)

Her er den første russern på BR idag, T154, rett før nesehjulet tar tar nedpå og han reverserer allerede

God dag fra en nå strålende Bergen !

I dag tidlig var det lave tåkeskyer over oss,- men nå har det lettet, og sola skinner fra en lettskyet blå himmel !

Det er nå ca. 23 grader ute her hjemme !

Var selvfølgelig oppom Flesland i morges.... -En slik "Russerdag" kunne jeg ikke la gå fra meg ! -Så jeg og mellomste gutten dro avgårde ut i "bushen"....
Den første var allerede landet... da vi kom,- men fikk den når den gikk igjen....

-Så følgende Russere var å se i dag :
RA-85770, Tupolev 154M fra Pulkovo Airlines
RA-42432, Yak 42 fra Sar Avia,
RA-42385, Yak 42 fra Centre Avia.......

-Og så var air Baltic der med en Fokker 50, YL-BAW.
-En liten herlig Canadair Challenger 604, XA-IGE var også der !

Måtte det bare komme flere slike dager ! -Herlig med noe utenom det vanlige !

Og velkommen "JohnnyEagle" ! Kjekt at det er en "tårnemann" med oss her på Flesland også !

God søndag. Tilbake i hovedstaden etter å ha tilbrakt siste halvdel av helgen hos besteforeldre i Sandefjord....tror ikke jeg trenger å spise noe de nærmeste dagene nå.

Originally posted by G-COLE

God dag fra en nå strålende Bergen !

I dag tidlig var det lave tåkeskyer over oss,- men nå har det lettet, og sola skinner fra en lettskyet blå himmel !

Det er nå ca. 23 grader ute her hjemme !

Var selvfølgelig oppom Flesland i morges.... -En slik "Russerdag" kunne jeg ikke la gå fra meg ! -Så jeg og mellomste gutten dro avgårde ut i "bushen"....
Den første var allerede landet... da vi kom,- men fikk den når den gikk igjen....

-Så følgende Russere var å se i dag :
RA-85770, Tupolev 154M fra Pulkovo Airlines
RA-42432, Yak 42 fra Sar Avia,
RA-42385, Yak 42 fra Centre Avia.......

-Og så var air Baltic der med en Fokker 50, YL-BAW.
-En liten herlig Canadair Challenger 604, XA-IGE var også der !

Måtte det bare komme flere slike dager ! -Herlig med noe utenom det vanlige !

Og velkommen "JohnnyEagle" ! Kjekt at det er en "tårnemann" med oss her på Flesland også !

Takker, har ikke så mye tid igjen på Flesland. To uker ferie og to uker jobbing så er det rett til Bodø ACC..

Her er Fokkeren fra Riga (litt over 3 timers reise bak seg):

Back