• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

Det regner i allefall ikke på den siste dagen i april... Håper på sol og godt hagevær for morgendagen. I dag skal vi i en 20 års dag (morsomt at vi fortsatt blir invitert i slikke...;) ) Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'Glad søndag morgen...'

Heldig du da..
Jeg har ennå ikke bestemt meg om jeg skal ta bilen eller gummibåten til jobben...:skep

God søndag morgen. Noe sier meg dagen vil stå i latskapens tegn, men målet er å få jobbet litt med skoleoppgaver

Hagearbeid.Samle kvist og kongler på tomta.Vel'et setter ut container i overmorgen.Rekker akkurat en vending eller to før NRT kaller.:smokin

Riktig god morn fra Tromsø

Her er det solskinn, gjennom et tynt,tynt slør av skyene, og temperaturen er behagelige 13,1 grader. Syklet til jobben i dag , medvind og deilig temp. gjør akkurat den saken til en lek.

Ha en fortreffelig søndag :nor

God søndag morgen :)

Nok en søndag med overtid, Men NESTE søndag såfremt det er pent vær skal dagen tilbringes uten noe som helst forstyrrelse *I'd wish*

Kos dere folkens :)

Vel er ikke så pent her akkurat....

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 301650Z 10004KT 050V140 9999 BKN045 11/03 Q1017 NOSIG

TAF (FC) 301400Z 301524 09010KT 9999 -RA SCT015 BKN030 PROB30 TEMPO
1518 4000 RA BR PROB30 TEMPO 1824 2500 RA BR BKN005

TAF (FT) 301700Z 010018 10008KT 9999 -RA SCT010 BKN020 TEMPO 0012
2500 RADZ BR BKN005 TEMPO 1218 BKN012

Da var selangivelsen for 2005 levert...det blir hyggelig i juni!

go søndag ja, da er angivelsen innlevert her og....

Ser jaggu meg ut til at det blir akkurat nok til en Nikon D50 gitt....

:up:

En gang må jo jeg og begynne å spotte litt...jeg har jo perfekt utsikt til det fra jobben

:smokin

Gleder meg allerede til din "nye" arbeidsdag...:up:

Hehe jo takk EB, vi får se om ikke noe av resultatene etterhvert havner her...

Skal dog spandere på meg et lite fotokurs først da, og ikke minst lære meg å bruke alle muligheten et slikt et har...

Griiitings fra Sky Harbour i Phoenix. Er paa vei hjem fra Ontario og min direkteflight maatte bytte fly. Saa jeg steg av paa A2x og har akkurat slaatt meg til her paa A10. Og naa annonserte de akkurat gatebytte til ... *drumroll* .. A27 .... De som er kjent her, vet at det er ganske langt .. #$%^#$@ !!! 35 minutter til avgang, saa jeg faar nesten begi meg over selv om dette sene byttet indikerer delay.
Fortsatt noen som lurer paa hvorfor jeg misliker America West???

Men paa den lyse siden, saa slo Stabaek Lyn 4-1. Da blir det nok litt syting fra Hr. Bjelke tirsdag kveld. ;)

Oh well - Off I go!!!

Back