Har du sett Scarlett i baren?
God ettermiddag fra Tokyo. Her har man først spist Sushi og nå er vi booket på Koreansk barbecue i Shibuya. Det er en Fnate godt utenfor komfortsonen.
Og lenge siden sist jeg fikk sånn romnøkkel på hotell...
![]()
Ha en fin en
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
God formiddag fra dag 3 i Kongens by. Har hatt fine dager i Køben og med godt vær. Det varslede regnet kom kun natt til søndag. Hatt litt varierende matopplevelser da mange av de klassiske danske restaurantene har sommerstengt. Men supert etegilde på Warpigs, skuffende «klassisk dansk» på Københavnercafeen og helt grei utendørs frokost på Nyhavns Færgekro. I dag er det shopping og den blå planet på programmet. Og kanskje en tur til Christiania? Ha en strålende søndag.
![]()
Etegilde på Warpigs...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Warpigs minnet meg mest om et slakterilokale om ikke annet, men ølen der var god da. Prøvde ikke maten - da den type mat ofte ikke frister meg. men men Fødesvarebestyrelsen hadde vel gitt dem smilie så de har vel sitt på det rene. For billig øl så jeg vel 20 DKK for en pils på The Old Irish, litt morsomt at den kjeden har fått fotfeste her til lands og. The Old Irish har visst åpent 24/7, så åpent for øltørste folk tidlig og sent.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.