Glad skuddårsdag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad skuddårsdag...

Denne lørdagen er jo en skikkelig bonus:-) Den store (kanskje verdens største) reiselivsmesse - ITB ble i går avlyst pga Corona...men om det stopper oss fra å dra til Hamburg og Berlin er jeg ikke sikker på...så nå blir det litt arbeid med bookinger for å gjøre om jobbreisen til en feriereise. Ha en bra lørdag du også.

Re: Glad skuddårsdag...

Mornings fra Hvalstad. Her gjelder det å fylle opp lagrene før jeg tar ski og startnummer og setter med i bilen. Snart klar for årets Holmenkollmarsj, som i år riktignok ikke er i Holmenkollen. Ha en fin dag

Morn fra havet.. venter på helikopteret som ikke gikk i går. Katastrofe :/

God morgen fra Hilton, Frankfurt airport. Her ble det 10 deilige timer med søvn, slik at en nå er skikkelig klar og opplagt til TG F turen ut på dagen.
Ha en fantastisk lørdag :)

God morgen fra heimen. Får lage frokost til fruen i dag, og så skal hun kjøres til OSL for årets «sommerferie». TG955 til Bangkok og videre til Chiang Mai. Så da blir det noen dager som gressenkemann før jeg også reiser i samme retning om noen dager. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra det gardermoske!

Det var en hyggelig tur med Ethiopian tur/retur Stockholm. Comfort Hotel Arlanda var nytt og fint, men et elendig mattilbud. 3 pizzaer og 2 pokebowls på menyen. Eneste kjøttet på menyen var litt skinke på en av pizzaene. Det er stryk. Ble middag i stedet på Clarion, og det var dessverre både dyrt og dårlig. Ikke rart jeg drikker!

Nå er man tilbake på Gardermoen og sjekket inn på Park Inn. Deilig med tidlig innsjekk så man kan få seg noen timers søvn til. Ikke gøy å stå opp kl 5 på en fridag.... Møte i dag og i morgen og så hjem!

God helg!

God formiddag fra Colchester, Storbritannias eldste by... skal være omtalt før romersk tid. Kom sent inn i natt pga. forsinket fly og nattens regn skal fortsette litt til. Blir jo lett litt hosting av slikt. Skal se om jeg klarer få valuta for mitt medlemskap i English Heritage i løpet av dagen.

Ha en god en alle som prøver få valuta for noe i løpet av dagen.

Morn frå Trondheim. Troppa opp på treningssenteret ti på halv ni, for å få ein runde i bassenget. Hadde ikkje sjekka opningstida...

Jaja, no blir det ut i snøen litt!

God formiddag fra Groruddalen, nå har Kong Vinter startet sitt skuddårs program med snø - dette liker jeg ikke -
Det blir snart varmegrader og plutselig blir snøen borte igjen på mandag :)

Ha en flott helg folkens.

Jan

Glad skuddårsdag...

Hau hau .. denne dagen eksisterer jo ikke så da burde man også kunne bruke den til ingenting. Men arbeidsgiver har tydeligvis andre ideer. Og ikke nok med det, han teppebomber oss også med inndoktrinerings e-læringslinker.. Vel, dem om det. Her skal de motstand finne.

Men kaffen bryr seg ikke om hvilken dag det er og nå skal det heies på Leeds!

Last edited:

Hallais :) Vært på sightseeingtur med fattern langs kysten, tittet over til Nederland og nytt vårfølelse med 14grader og sol :D
Nå blir det siesta før hundeskole.

Fikk forøvrig pakke med 10 medisinske FFP-masker på døra i dag, kanskje kan jeg bli rik?! :p

Back