Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Pescara. Liten morgentur med innlagt espresso og cornetto før frokost. Presis 09:12 tar Frecciarossa oss videre til Bologna - første gang vi besøker den byen - som jo er kjent for mye god mat. Ha en best onsdag - spis is:-)

God morgen fra Bergen.

Ikke bare å snu til dag etter 11 dager med nattskift og siste døgnet med 26 våkentimer. Da blir det tidlig våken nå som jeg normalt ville vært i drømmeland.

Rekker ikke London i dag. Det går greit for det er Gdansk på fredag så hadde bare blitt stress opplegg å fly frem og tilbake.

Is spising in progress……
3f1fcd5d0d9ed8c20d0447c2bcd19b9e.jpg

God helg

FQTV

Mornings. Snart L1 til jobb, etter barnehageleveringen. Barnebursdag for eldstemann i dag så blir hagen full av 10 årige gutter. Det pleier bli hektisk. Ha en fin dag.

God morgen fra Knausen. Ser ut som det er litt morgendis nede i byen, men ryktene sier at det er på vei bort. Svært hyggelig tur til Larvik området for å levere arving #2 i går og begge de to andre ble med på betingelse om Thai middag så da ble det det i Sem. Føneren klarte fint hissig kjøring opp og ned uten lading som er et pluss.

Nå skal kone som kom sent hjem kjøres til kontoret sitt, og arving #3 på tennis-camp nede i gata. (Stakkarsene spiller hele dagen i 24 grader) Jeg går til stranden og i kveld skal grillen få bein å gå på. 9 dager til sete 2A sier appen..

I dag er det den beste dagen, hjemreise dagen ! Nesten tradisjon blir det en natt paa LHR, BA hadde ingen plasser ledig i dag saa det ble Norwegian til LGW og 747 videre til LHR, og Crowne Plaza ved T4 i natt.

Videre i morgen med New Club World hjem til Bainbridge. Dør er den nye skuffen !

Hei fra SUS. Her går det i blodprøver, røntgen og antibiotika. Snart legevisitt. Ha en nydelig dag forumister!

God formiddag fra Kongsberg. Jeg har fått gjort unna litt arbeid på morgenkvisten, samt fått levert inn sønnen sin bil for EU kontroll. Null hull heldigvis og det ble sønnen glad for.

Hei fra SUS. Her går det i blodprøver, røntgen og antibiotika. Snart legevisitt. Ha en nydelig dag forumister!

God bedring til Twin Otter. Håper du kommer deg raskt og snart blir utskrevet.

God onsdag fra Parkveien. Morgendisen hadde lettet i det jeg kom meg til kontoret. Plutselig ble det er bilsalg på morgenkvisten og den elektriske føneren fra Stuttgart forsvinner ut av garasjen i ettermiddag :( En ting mindre å tenke på, men skikkelig trist, faktisk. Uansett lite hensiktsmessig å dra bilen med til den sørlige halvkule - og så får den sikkert et godt liv oppe i Knausen et sted.

Hællæh fra ferie. Her har det vært laps i poolen, litt vepsemord, litt frokost og straks dagens høydepunkt Carrefour. :)

Ha en best onsdag

Her har det vært laps i poolen

Leste først «laks i poolen»

God dag fra ferie her også, dog i mer hjemlige omgivelser.

Vært en tur på en butikk og hentet en pakke, og på en annen og handlet litt samt spist en is. Ellers har det skjedd fint lite, annet enn å nok en gang bli skuffet over at Viking-Lotto-maskinen trekker feil tall.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Turtagrø. Her skulle man egentlig ha vært på Store Skagastølstind men beina mine begynte med kramper på 1700 meter som ikke ville gi seg. Og på det når man ingen topp. Men tok et par bilder da.20240626_104146.jpg20240626_124431.jpg

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Back