Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Stelvio`n er pakket og klar så kursen kan settes mot Røros og litt strategiarbeid. Første kaffekoppen inntatt her, neste blir på Espa…så rekker jeg vel en kopp på Alvdal også… Få noe best ut av dagen:-)

Gjeeesp fra London. Våknet tidlig så frokosten blir nok i United loungen på LHR da frokosten på denne resorten ikke er helt Jumeirah.

Nå blir det godt og se de fire hjemme før man drar på alternativ fødselsdagstur med Dragen i morgen da barnevaktene allerede er booket. Blir nok en low-cost tour live-rapport. Destinasjonen meldes å ha 24 grader og sol så da kan man jo gjette.

God morgen fra Hvalstad stasjon. Kontoret kaller før barn skal kjøres på hockey og jeg selv skulle hatt en liten løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg

Jeg ble overført fra Haukeland og til lokalsykehuset mandagen. Jeg er innlagt til og med i dag, men jeg fikk perm i natt for å sove hjemme. Vi må ta noen flere prøver i dag. Det er en prøve som er litt lav og som må følges med på. Det gjeldelige er at leverprøvene er bedre enn noen gang og riktig å fine. Formen er også fin. Ellers blir det møte med NAV i løpet av dagens også.

God morgen. Løpeturen er allerede utført på Fornebu. Diverse møter utover dagen. Trodde jeg skulle på kino, men usikkert om arvingen vil bli med.

Gjeeesp fra London. Våknet tidlig så frokosten blir nok i United loungen på LHR da frokosten på denne resorten ikke er helt Jumeirah.

Nå blir det godt og se de fire hjemme før man drar på alternativ fødselsdagstur med Dragen i morgen da barnevaktene allerede er booket. Blir nok en low-cost tour live-rapport. Destinasjonen meldes å ha 24 grader og sol så da kan man jo gjette.

Joda.. bedre her..

IMG_9800.jpeg

God morgen fra Jåttå,
Flott kjølig morgen her over i sørvest , første morgenmøte allerede ferdig.
Det ligger an til en småtravel dag i igjen.
Kjekt er det uansett å jobbe i energibransjen for tiden.
I ettermiddag er det ut å se på et par av barnebarna som skal på fotball trening. Artig å se 6-åringer som springer like mye etter hverandre som etter ballen.
Ha en fin dag.

God morgen fra Forus. Morgenrushet her i front desken min ser ut til å å være forbi, så da blir det å skru på Viaplay eller noe. Får undersøke hva som serveres i lunsjen først. Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Bergen.

Spørsmålet er om jeg skal bytte dekk nå i dag før jeg reiser på jobb, eller vente til jeg går på fri i november med den risikoen det kan innebære.

Siden den globale oppvarmingen er over oss med hele 3 grader ute så satser jeg på å vente til november. Vinteren kommer ikke med det første [emoji849]

FQTV

Morn fra Tønsberg. Litt sen start i dag da vekkerklokken sov til 08:15, så ikke bare jeg som sov godt i egen seng i natt. Friskt ute, men god temperatur inne. Varmepumpe på nett gjorde susen med å få opp varmen før man kom hjem.
Får vel bare sette i gang med kontoreringen vel

G’morgen .. Litt sår i den ene armen etter gårsdagens dobbelstikk, ellers alt bra. Valpen fikk også litt medisin og heldigvis sov hun gjennom natten denne gangen. Så bare velstand her vestsørøstpå.

Nå skal vpn’en fyres opp, så får vi se hva dagen bringer.

Makan fra Lillestrøm. Landet med feber og skikkelig dårlig i går. Etter en lang natts søvn har det konvertert til forkjølelse, noe som er litt bedre. Allikevel hjemmekontor denne dagen.

Prøver desperat å komme i fatt med innboksen. Det er liksom det som foregår. :)

Ha en best onsdag

Eftan frå OSL. To laaaange dagar med prat om ting som går både høgt, fort og (uendeleg) langt. Concorde aint got nothin' on us!

Litt usikker korleis det skal bli å rekkje alt som rekkast skal, innimellom bursdag kidd, svigermor og skriving på jobb. Det som er sikkert er at fristen kjem, og plutseleg er forbi. Snart eit lite DY-hopp, taxi og seng. Happyfaaaace! (ser flusst av folk som ber rundt på oktober-style ølglas her, men kjenner at det har eg ikkje energi til.)

Back