Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris…hvor solen er på vei opp. Gårsdagens meldte regn/lyn/torden tok nok en omvei rundt denne bydelen…for her ble det faktisk en fin dag. Stater på enda bedre være i dag…skal se det kan. Li et bad i fjorden i løpet av ettermiddagen. Osloferie er slett ikke dumt.

God morgen fra Hvalstad. Clasern og biblioteket skal besøkes, dessuten får vi legge en plan for resten av uken. 3 feriedager hjemme er på en måte nok. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland hvor hjemmekontoret nettopp er fyrt opp. Fortsatt litt back log på mailer og noen arbeidsoppgaver, men et par kontordager uten møter gjør nok susen. Ser ut til å bli en fin dag i Oslo, så blir kanskje et par utepils med fruen i ettermiddag. Ha en finfin onsdag[emoji3]

God morgen fra Båtsfjord lufthavn. Her måtte flyet mitt hjem til "sør" fly rundt på grunn av tåke. Fulgte med på flightradar24 og Polaris på liveatc og håper på at neste fly får landet.
metar: ENBS 260550Z 03007KT 0500 FG VV002

08/08 Q1003

God morgen fra Knausen. Her er det laptop, nykvernet Evergood og badekåpe som gjelder. Litt blandede følelser til at Dragen og alle arvingene drar på sjøstedet til svigers. Å henge på slike feriesteder som flere i familien deler er ikke helt min ting samt at det må jobbes litt da. Selv om man er oppe i årene så får man litt herlig barnslig følelese at man har et helt hus med vinkjeller, bil og kan gjøre hva men vil i fem dager :colgate:

Først en tur i marka med junior.

Morn fra Sørlandet. Trenger ikke å se ut vinduet en gang for å konkludere med at det regner og egentlig passer fint å komme seg hjem i dag. E18 på Sørlandet er jo en variert opplevelse hvor man finner både motorvei med fartsgrense på 110, og man finner også rundkjøring på de litt mindre utbygde delene av veien

God morgen fra Rikshospitalet. Det ble en tøff dag i går. Selve ERCP gikk greit, men jeg fikk etterhvert over 40 i feber. Jeg tror har sovet mer eller mindre sammenhengende siden 14 i går. Planen var hjemreise i dag, men det blir nok fort en dag eller to ekstra. På toppen av det hele har jeg pådradd meg noe som antagelig er en prolaps i ryggen. Jeg er ikke blant dem som er hardest rammet, men det er i perioder nokså vondt. Heldigvis så har jeg Helse-Norge sitt pandionkort, så de skal ta MR i dag for å finne ut hva det er.

God bedring til SK384!

God morgen fra Oslo, her skal man etter hvert reise til Beitostølen for å jobbe på den festivalen som ikke har meldt oppbud. Og reisa går som vanlig med Valdresekspressen.Tror nesten jeg fortjener pandionkort på den bussen også gitt.Litt kjedelig busstur egentlig det der, Valdresekspressen har det beste partiet først etter man har passert Beitostølen sånn når man har kommet skikkelig opp på fjellet. Har ikke tatt den andre grenen mot Tyin-Årdal, bortsett fra Tyinkrysset i fjor da så det får bli på to do lista.

Også ser det ut som nedbøren har gitt seg også litt i Innlandet og. Var vel hele tre aktive gule farevarsler der i går...

Last edited:
God formiddag fra Stavanger. Flott morgen her med lettskyet og sol. Har allerede vert ute å trimmet i de store skoger her :D og har spasert på meg godt med steg.
Nå er det kaffe på gang samt en lett frokost.
Ha en glitrende flott onsdag :)

Et lite glimt fra turen:
a37eb2a0c61ee8f37244d5be80bcf97b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Hammerfest hvor vi ligger til kai og 2 F35 nettopp suste forbi i lav høyde.

Nå venter lunch før vi tralter videre.

Ha en best onsdag

God dag fra Bergen,

Det er langt fra KSU til Bergen via Trollstigen/Geiranger, Sognefjellet og Vikafjellet. Nesten for langt.
Kiosken på ferjene er selvbetjent. Lurer på hvor stort svinnet er (?)

FQTV

G'moorgen, ja .. Eksprimenterte med nabofylkets sportspark i dag. 2 runder på halvannen km hver. Ålreit, men skogsstien vår er bedre. Men det tar nok noen uker til de får ryddet den. Det plukkes fortsatt trær ut av bolighus i området.

Stoppet på Publix på veien hjem og fikk med meg en utmerket 'apple turnover' som nytes her på terrassen. Fem dagers jobbing står for døren .. Å arbeidslyst kom treng deg på ....

57c6355115f9949ec8dc2e55e64282c2.jpg

Back